APRIL SAVINGS
-40%
Pentru 1 an ÎNREGISTRARE și REÎNNOIRE
promoțiile nu pot fi combinate

Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Cum sunt poziționate și sortate anunțurile?

Mii de oferte noi apar pe Merkandi în fiecare zi. Fiecare vânzător și-ar dori ca ofertele lor să fie cât mai mari, iar cumpărătorii ar dori ca anunturile să fie cât mai adaptate nevoilor lor. Prin urmare, trebuie să facem anumite alegeri. Aceste alegeri depind strict de secțiunea la care se aplică. Mai jos indicăm cum filtrem și sortăm ofertele.

  • În căutare - ofertele sunt prezentate în funcție de potrivirea căutării pe baza expresiei introduse. La sortarea ordinii ofertelor se iau în considerare astfel de elemente:
    • frază de căutare - calculul valorii unei fraze definite pentru un nume de produs și conținut folosind algoritmul BM25;
    • promovare - dacă oferta este promovată (indiferent de ce tip de promovare);
    • dacă oferta este în Zona Exclusivă - aceste tipuri de oferte sunt mai sus pe listă;
    • data publicării sau reîmprospătării (care este cea mai recentă);
    • starea ofertei - cele active sunt mai sus, cele proaspăt expirate la final.
  • Baza de date de produse, Zona Exclusivă, secțiunea „Stocuri”, listări cu ofertele unui anume angrosist - ofertele sunt prezentate de la cel mai nou la cel mai vechi în funcție de data publicării. Sunt luate în considerare doar înregistrările active. Niciun factor suplimentar nu influențează listarea.
  • Secțiunea Top oferte, Categorie/subcategorie - ofertele sunt prezentate în funcție de funcția de rating. Elementele luate în considerare sunt:
    • promovare - dacă oferta este promovată (indiferent de ce tip de promovare);
    • dacă oferta este în Zona Exclusivă - aceste tipuri de oferte sunt mai sus pe listă;
    • data publicării sau reîmprospătării (care este cea mai recentă);
    • starea ofertei - cele active sunt mai sus, cele proaspăt expirate la final.
  • Secțiunea „Cele mai populare oferte” - sunt prezentate 6 oferte cele mai frecvent afișate din ultimele 30 de zile, sortate după numărul de vizualizări.

În plus, în listări apar oferte promovate. Merkandi oferă utilizatorilor următoarele forme de promovare a ofertelor:

  • Cea mai bună ofertă a săptămânii -Oferta este afișată pe pagina de start într-o secțiune dedicată. Secțiunea poate conține până la 10 oferte simultan și acestea sunt afișate prin rotație. În lipsa ofertelor promovate de utilizatori, sunt prezentate cele mai populare oferte.
  • Oferta de top din categorie - oferta este afișată într-o secțiune dedicată deasupra listării. 5 oferte sunt afișate într-un format rotativ. Promovarea are loc atât în ​​categorii, cât și în subcategorii. Dacă nu există oferte promovate - secțiunea nu este vizibilă.
  • Distincție pe Merkandi - oferta este afișată în listări fiind evidențiată în culoare. Această formă de promovare nu are limite de cantitate.
  • Evidențiați în categorie - oferta este afișată în partea de sus a listei de categorii și subcategorii, dar acest lucru se face prin impunerea unei valori mai mari. Aceasta înseamnă că oferta nu trebuie să fie întotdeauna în top - depinde de numărul de oferte promovate cu această opțiune și de rezultatul de potrivire obținut ținând cont de algoritmul de sortare menționat în secțiunea anterioară. Această formă de promovare nu conține nicio restricție de cantitate.

Promovarea ofertelor se face de către vânzătorii care achiziționează promoții din opțiunile disponibile pe platformă. În plus, Merkandi promovează gratuit oferte populare și considerate interesante și valoroase pentru clienți.

BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.