FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pentru 1 an ÎNREGISTRARE și REÎNNOIRE
promoțiile nu pot fi combinate
21 Numărul de pachete rămase

Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Cum să depuneți o reclamație în comerțul internațional?

Cum să depuneți o reclamație în comerțul internațional?

Gestionarea propriei afaceri implică adesea complicații care sunt mult mai dificile dacă afacerea se bazează pe comerțul exterior și cunoștințele noastre despre lege sunt slabe. Depunerea unei plângeri cu privire la calitatea bunurilor livrate în cadrul comerțului internațional este una dintre acțiunile frecvente; presupune niște pași importanți care trebuie luați pentru ca plângerea să existe.

Convenția Națiunilor Unite

Cea mai importantă și de bază sursă de reclamații sunt drepturile care reglementează relațiile părților într-un contract internațional de vânzare, care este Convenția Organizației Națiunilor Unite privind contractele de vânzare internațională de mărfuri din Viena la 11 aprilie 1980. Dispusă să aplice reglementările din Convenția menționată mai sus, trebuie să fim siguri că părțile care au semnat acordul se află în țările care au adoptat Convenția. La fel ca în legislația consumatorilor, cumpărătorul are dreptul să depună o reclamație în cazul în care bunurile nu respectă contractul. Aceste reglementări acoperă atât cazul în care vânzătorul nu a livrat bunurile cumpărătorului așa cum a fost făcut publicitate, în ceea ce privește calitatea și cantitatea, precum și cazul în care bunurile au fost protejate inadecvat sau livrate în ambalaje altele decât cele specificate în contract.

Nerespectarea bunurilor cu contractul încheiat

În cazul în care mărfurile nu sunt în conformitate cu contractul semnat de părți, cumpărătorul este obligat să notifice imediat vânzătorul cu privire la aceasta și ar trebui să facă o alegere cu privire la căile legale la care are dreptul (dispoziții stabilite) prevăzute la articolele 46-52 din convenția menționată anterior).

Furnizarea de bunuri de schimb - unul dintre drepturile cumpărătorului este posibilitatea de a solicita livrarea bunurilor înlocuitoare. Această acțiune poate fi efectuată numai dacă nerespectarea bunurilor cu contractul afectează încălcarea acestuia.

Reducerea sumei - un alt drept este posibilitatea de a solicita o reducere a sumei pentru produsele achiziționate care nu au fost în conformitate cu contractul proporțional cu valoarea bunurilor livrate.

Cerere de reparare - de asemenea, merită menționat faptul că dreptul cumpărătorului este, de asemenea, o cerere de reparare, adică eliminarea defectelor de calitate ale bunurilor achiziționate.

Retragerea din contract - legea evidentă și cea mai cunoscută este posibilitatea retragerii din contract în cazul nerespectării calității mărfurilor cu contractul încheiat între părți. Este important să subliniem că retragerea se referă la partea din contract care este incompatibilă; retragerea completă din contract are dreptul să existe dacă nerespectarea constituie o încălcare gravă a contractului.

Autorul:
Merkandi - platforma de comerț B2B

Merkandi - platforma de comerț B2B

Merkandi este o platformă internațională pentru comerțul cu ridicata pentru bunurile oferite atât în comerțul angro normal, cât și pentru comerțul cu marfa angro normală și din surplusurile executorilor judecătorești, surplusurile de producție și depozitare, lichidarea companiilor, returnarea consumatorilor etc.

Intrarea anterioară Următoarea intrare
BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.