FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pentru 1 an ÎNREGISTRARE și REÎNNOIRE
promoțiile nu pot fi combinate
10 Numărul de pachete rămase

Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Ajutor și sfaturi

Subiecte populare

Merkandi este o platformă internațională angro care unește angrosiști, distribuitori, importatori și exportatori care activează în domeniul achiziționării și vânzării de sfârșituri de serii, surplusuri de depozite și producție, returnări ale consumatorilor, restituiri, bunuri de la executorii judecătorești, lichidarea societăților etc. Platforma noastră, care operează pe cele mai mari piețe europene și este disponibilă în multe limbi, permite accesul rapid atât la furnizorii de bunuri de bună calitate la prețuri reduse, cât și la cumpărătorii interesați de cooperarea regulată în furnizarea de palete sau containere cu bunuri.

Ca platformă angro, oferim utilizatorilor noștri un sistem informatic avansat, care permite schimbul rapid de informații comerciale și raționalizarea proceselor de cumpărare și vânzare. Cum? Oferim instrumente care simplifică stabilirea de contacte de afaceri în Europa și în întreaga lume. Pe Merkandi, utilizatorii au acces la o gamă largă de cataloage și furnizori de produse, precum și un motor de căutare avansat.

Platforma Merkandi este destinată, în principal, comercianților angro, producătorilor, intermediarilor comerciali, companiilor de export și / sau import, dar și proprietarilor de magazine staționare, magazine online și persoanelor implicate în vânzări sau door-to-door vânzări la piețe sau săli de piață. Merkandi este foarte popular între executorii judecătorești și mari lanțuri de magazine.

Merkandi ca platformă angro este o piață internațională la care se întâlnesc contractori din întreaga lume, specializați în comerțul cu mărfuri din sfârșituri serie, excedente, oferte executorilor judecătorești, din lichidarea magazinelor, fabrici de producție etc. Platforma oferă tuturor vizitatorilor o imagine de ansamblu asupra ofertelor postate en-gros, descrierea produselor, fotografii și liste de articole, dacă acestea au fost atașate de către vânzători la publicarea ofertelor, în timp ce detaliile de contact ale vânzătorilor sunt disponibile numai pentru utilizatorii înregistrați și logați ai Merkandi.

Persoanele interesate să primească oferte în mod regulat au opțiunea de a să abona la buletinul informativ gratuit.

Pentru a putea stabili contacte cu vânzătorii sau cumpărătorii, trebuie să te înregistrezi pentru Merkandi. În fila Înregistrare, există două tipuri de conturi din care poți alege:

  • Contul Standard
  • Contul PREMIUL

După înregistrarea tipului de cont selectat și plata abonamentului anual, utilizatorul primește pachetul de servicii comandat disponibil în opțiunea selectată de el.

Deținătorii de cont Standard au acces la baza de date cu angrosiști și, cu ajutorul detaliilor de contact, ofertelor afișate pe site, pot contacta direct vânzătorul selectat (prin e-mail sau prin telefon). În acest fel, pot să pună întrebări vânzătorului cu privire la produsul pus în vânzare, să organizeze o verificare / inspecție, să stabilească detaliile tranzacției.

Proprietarii contului PREMIUM, care, după o verificare pozitivă, au primit statutul vânzătorului pe Merkandi au atât acces la baza de date a angrosiștilor care au publicat pe Merkandi oferte despre vânzare și în aceeași timp au contul vânzătorului prin intermediul căruia pot plasa orice număr de anunțuri pentru surplus, lichidare, ocupările executorului judecătoresc. În afară de oferte, este publicat și un profil extins al angrosistului. Cu ajutorul lui, cei interesați de achiziționarea mărfurilor afișate pot face contact direct cu vânzătorii.

Toți utilizatorii platformei noastre pot conta pe ajutorul colegilor noștri - contactul cu noi este posibil în multe limbi, suntem disponibili prin e-mail și telefonic timp de 5 zile pe săptămână.

Găsirea unor mărfuri interesante la un preț bun este adesea o provocare, mai ales dacă alegi din câteva mii de oferte . Pentru a ușura această sarcină, am creat o căutare avansată.

După intrarea pe Merkandi, în partea de sus a site-ului se găsește un motor de căutare. El este folosit pentru a căuta mărfuri și angrosiști pe site-ul nostru. Doar introdu fraza de căutare și dă clic pe pictograma "lupă" sau confirmă cu tasta ENTER. După această etapă, rezultatul interogării noastre este afișat pe sub pagina motorului de căutare avansat, unde este posibilă o rafinare în funcție de diferite criterii.

Căutarea avansată oferă următoarele opțiuni:

  • căutarea țării în care se află produsul;
  • căutarea după industrie (categorie);
  • căutarea după grup de produse (mai multe informații despre grupurile de produse pot fi găsite pe sub pagina https://merkandi.ro/ware);
  • căutarea după fraza care folosește titlul, descrierea și cuvintele-cheie incluse în ofertă;

Rețineți că cu cât mai mulți parametri îi specificați, cu atât mai exact este rezultatul căutării. Exact înseamnă aici precizie și merge mână în mână cu un număr redus de propuneri de oferte pentru afișare. Motorul de căutare avansat ar trebui folosit cu îndemânare și în mod sensibil.

Exemplu:

Vrem să căutăm băutura energică Red Bull.

Prin introducerea "Red Bull" vom primi toate ofertele care includ această frază (în titlu, conținut și / sau în cuvinte cheie).

Cu toate acestea, dacă dorim să restrângem lista de oferte pe care suntem interesați la o anumită țară, de exemplu, Polonia, va trebui să alegem această țară din meniul lateral (stânga) al setărilor de căutare avansată.

Căutare avansată este un element important pe Merkandi, care permite găsirea ofertelor într-un mod precis și convenabil. Pentru a face găsirea celor mai interesante oferte și mai ușoară, vă invităm să vă familiarizați cu funcția de a adăuga angrosiști la „favorite” și de a urmări oferte.

Toate metodele de plată disponibile pe Merkandi sunt vizibile în ultimul pas al înregistrării contului, imediat după completarea formularului. Când faci clic pe butonul "Înregistrare", voi fi transferat la pagina de plată. Există acolo 3 posibiltăți:

  • Paypal - datorită acestui sistem vei efectua o plată rapidă prin card sau vei plăti direct din contul tău pe Paypal.
  • Plata online, adică sistemul MultisafePay, care vă permite, de asemenea, să efectuați o plată rapidă. După ce ai selectat această opțiune, vei fi redirecționați către pagina unde trebuie să alegi plata bancară sau de card.
  • Transfer bancar - în afară de datele pentru transfer, apare și un formular tipăribil. În momentul înregistrării, vei primi o confirmare de înregistrare prin e-mail, care include un link către plată, precum și o factură pro forma care va fi descărcată. Datorită acestui lucru, poți reveni oricând la metodele de plată.

Oferta emblematică a platformei Merkandi este opțiunea de a achiziționa un cont PREMIUM. Posibilitățile care decurg din obținerea unui astfel de cont sunt disponibile atât pentru vânzători, cât și pentru cumpărători.

Dacă un astfel de cont deschide, de exemplu, unu angrosist pentru posibilitatea de a-și afișa ofertele, el trebuie mai întâi să treacă prin procesul de verificare. Aceasta este una dintre cele mai importante etape în care datele și credibilitatea unei anumite companii care aspiră să utilizeze în mod activ site-ul nostru web, este verificată. Numai cu condiția unui rezultat pozitiv al activităților de verificare efectuate de angajații Merkandi, distribuitorul angro este activată posibilitatea de a publica anunțuri. Procesul de verificare însăși durează de obicei câteva ore. Ca urmare a considerației pozitive, vânzătorul primește astfel ocazia de a-și prezenta nu numai propria companie dar și bunurile pe care le oferă.În același timp, trebuie subliniat faptul că prezentarea esențială a companiei este întotdeauna vizibilă pentru utilizatorii înregistrați ai platformei, direct pentru fiecare propusă vânzare de bunuri. În plus, într-un domeniu mai larg, caracteristicile unei anumite companii pot fi găsite într-un fișier separat, și anume "Angro".

  1. Primul beneficiu tangibil este verificarea pozitivă, care dă un semnal clar potențialilor cumpărători cu privire la natura și standardele vânzătorului.  
  2. Apoi, o opțiune complet unică este posibilitatea de a plasa un număr nelimitat de oferte. Angrosistul nu trebuie să controleze, să calculeze și să se teamă de vreo limită. Absolut nicio limită nu se aplică vânzătorului de tip PREMIUM pe Merkandi,.  
  3. Posibilitatea de a plasa un număr nelimitat de oferte este valabilă în toate versiunile lingvistice disponibile pe platforma noastră. Acest lucru înseamnă că utilizatorul care este un vânzător PREMIUM pe Merkandi poate publica cu încredere atât în versiunea pe care a înregistrat-o, cât și pe ori ce alta, fără taxe suplimentare! Singura restricție care servește doar confortului utilizării platformei noastre este principiul, potrivit căruia, la publicarea ofertei pe versiunea poloneză trebuie folosită limba polonă, iar pentru a putea publica de exemplu, versiunea italiană, aceasta trebuie făcută numai folosind limba italiană, etc.
  4. Ofertele publicate de distribuitorii PREMIUM sunt promovate pe diverse site-uri web și poziționate la Google, ceea ce sporește în mod semnificativ interesul pentru mărfurile unui angrosist dat și, în cele din urmă, generează o creștere a vânzărilor.
  5. La rândul lor, utilizatorii contului PREMIUM, care constituie un grup de cumpărători, primesc o gamă extinsă de informații despre angrosiștii Merkandi și posibilitatea de a interacționa și de a rezuma efectele sau cursul tranzacțiilor sub formă de opinii. Aceste recenzii sunt publicate pe site-ul vânzătorului. 
  6. În plus, astfel de opinii sunt vizibile numai pentru utilizatorii PREMIUM și, de asemenea, numai ei pot să le editeze.
  7. Comentariile altor comercianți și cumpărători reprezintă o sursă excelentă de cunoaștere de primă mână și care oferă o perspectivă asupra cursului real al achiziției și asupra tuturor circumstanțelor sale. Utilizatorul PREMIUM datorită accesului la o astfel de sursă îi este mai ușor să alege un contractor, în primul rând datorită accesului la feedback-ul persoanelor care au avut deja ocazia să coopereze cu el

Deținătorul unui cont standard de pe platforma Merkandi primește opțiunea de a utiliza site-ul nostru timp de 12 luni. În perioada de valabilitate a abonamentului, utilizatorul Standard are acces la toate detaliile de contact ale angrosiștilor care își oferă bunurile pe site-ul nostru. Strict vorbind, el are la dispoziție detaliile de contact complete ale fiecărui vânzător, mai mult decât atât, el vede și limbi în care se poate comunica cu un anumit contractant. Dacă depozitul are propriul site web, atunci are posibilitatea de a adăuga adresa acestuia în profilul său. Aceste informații sunt disponibile pentru fiecare utilizator înregistrat la contului Standard.

Trebuie remarcat faptul că faptul că baza de date cu angrosiști pe platforma noastră se extinde constant nu generează taxe suplimentare de upgrade de la utilizatorii Standard. Taxa unică sub forma unui abonament anual le permite să acceseze datele tutulor angrosiști, prezenți în baza noastră de la ziua înregistrării și în perioada următoare, până la ultima zi de valabilitate a contului. Desigur, pe întreaga perioadă de valabilitate a contului, un utilizator standard înregistrat poate conta pe suportul și suportul tehnic al Departamentului Serviciul Clienții Merkandi.

Platforma noastră, Merkandi, oferă două tipuri de conturi: Standard și PREMIUM. Funcționalitatea atribuită conturilor individuale este legată de natura activităților utilizatorilor noștri:

 

Contul Standard

Acest cont a fost conceput pentru un număr mare de clienți care, prin intermediul serviciului nostru, obțin acces rapid și convenabil la verificați angrosiștii de încredere din Europa, care oferă mărfuri de marcă din surplusuri, lichidări, terminări ale seriei, vânzări și licitații.

Fiecare utilizator al contului Standard are acces deplin la baza noastră de date, unde pot fi găsite detalii de contact ale vânzătorilor care își oferă bunurile pe platforma Merkandi. Detaliile de contact sunt prezentate în profilul vânzătorului - adresa companiei, adresa depozitului, numerele de telefon fix și de telefonie mobilă, adresele de e-mail și site-ul www angrosistului. Cumpărătorul poate stabili un contact rapid și direct cu distribuitorul angro în ceea ce privește oferta plasată pe platformă, de asemenea îi poate prezenta o ofertă proprie sau o ofertă de cooperare.

 

Contul PREMIUM

Acest cont este adresat atât utilizatorilor care sunt interesați doar de achiziționarea de bunuri, adică de găsirea de noi furnizori, precum și utilizatorilor care caută noi destinatari de bunuri de surplus, de lichidare și bunuri de la executorii judecătorești. Contul PREMIUM oferă acces la baza de date cu contacte vânzătorilor de pe platforma Merkandi, însă această bază de date conține informații suplimentare la care utilizatorul de cont standard nu are acces. Informații suplimentare sunt:

  • Lista neagră - această listă include vânzătorii intransigenți care au făcut fraude, abuzuri și care sunt încă activi pe internet, adesea sub nume schimbate;
  • Sistemul de comentarii - acest sistem permite utilizatorilor contului PREMIUM să emită recenzii despre vânzătorii de pe platforma Merkandi, pentru a-i evalua fiabilitatea și profesionalismul.

O funcționalitate suplimentară și foarte importantă a contului PREMIUM este opțiunea de vânzare, care este permisă tuturor utilizatorilor acestui cont după verificarea pozitivă a documentelor de înregistrare depuse. Utilizatorul primește un panou convenabil pentru plasarea unui număr nelimitat de oferte, împreună cu fotografiile și atașamentele, precum și un showroom profesional al vânzătorului, care conține informații detaliate cu adresa și numerele de telefon și profilul activități comerciale.

Toți utilizatorii înregistrați ai platformei Merkandi se pot baza pe suportul profesional și ajutorul personalului specializat al biroului nostru de la Serviciul Clienții. Fiecare interogare privind platforma noastră, probleme tehnice sau alte probleme care privesc clienții noștri pot fi semnalate prin oricare dintre următoarele canale de comunicare:

  • telefon prin
  • Skype
  • e-mail.
  • conversație Chat

Desigur, facilitățile de servicii pentru clienți în domeniul aceasta sunt pregătite în toate limbile care operează pe Merkandi. Specialiștii noștri vă stau la dispoziție de luni până vineri, între orele 7:30 și 15:30 (CET).

Facem toate eforturile pentru a răspunde la solicitările de e-mail în cel mai scurt timp posibil. De obicei, răspundem la prima - cea mai apropiată zi lucrătoare - la e-mailurile care ne ajung după ora de lucru sau în zilele nelucrătoare. Vă rugă să țineți minte că suntem, de asemenea, umani și, de asemenea, luăm concediu.

În astfel de cazuri, veți primi de la noi un anunț atunci când angajatul nostru responsabil pentru versiunea lingvistică dată va fi disponibil. De asemenea, vă încurajăm să ne contactați într-o altă limbă. Dacă este posibil, încercăm, de asemenea, să contactăm clienții care nu au putut să ne contacteze telefonic. De fiecare dată, dacă există întreruperi în funcționarea biroului, informațiile relevante despre cauza și durata acestui eveniment sunt plasate în sub pagina de contact, în fiecare versiune lingvistică a platformei, cu mult timp înainte ".

Fiecare utilizator Standard are opțiunea de a trece la versiunea PREMIUM în orice moment în timpul abonamentului.

 

Procedură pentru trecerea la un tip de cont mai avansat (de la contul standard la PREMIUM):

  1. pentru a trece la un tip de cont mai mare, trebuie să aveți un cont standard;
  2. în primul rând trebuie să vă conectați;
  3. pe pagina principală a panoului utilizatorului, apare butonul "Modificați tipul contului", în care trebuie să faceți clic;
  4. vor apărea detalii ale ordinului, care trebuie confirmate;
  5. după confirmare, vom fi transferați la sub pagina de plată;
  6. După efectuarea plății și afișarea transferului, tipul contului va fi modificat la PREMIUM.

 

În cazul unor probleme legate de efectuarea unei plăți, vă rugăm să contactați biroul nostru pentru clienți, disponibil în fila Contact.

Fiecare utilizator va primi o factură cu TVA pentru abonament pe platforma Merkandi, însă trebuie reținut că factura inițială va fi activată numai după primirea plății pe contul nostru. În cazul în care contul a fost activat pe baza confirmării, factura inițială pentru descărcare poate apărea numai după 1-2 zile.

Facturile electronice sunt pe deplin acceptabile și respectă reglementările care sunt în vigoare în țara noastră, dar dacă doriți o factură pe hârtie, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți și o vom trimite la adresa dvs.>

Zona specială este un loc rezervat celor mai activi utilizatori care se așteaptă mai mult și caută cele mai bune oferte. Utilizatorii vor găsi aici oferte speciale selectate care nu pot fi puse la dispoziția publicului din motive precum:

  • acordul cu producătorul, care interzice publicarea ofertelor în formă publică;
  • mărfurile au restricții de vânzări în anumite țări;
  • prețul mărfurilor nu poate fi făcut public;
  • produsul este marcat, dar distribuirea ulterioară este supusă restricțiilor.

Restricțiile de mai sus sunt cel mai adesea impuse de mărcile însele, de producători sau de distribuitori și nu sunt negociabile, prin urmare produsele care sunt acoperite de acestea nu pot fi oferite pe canalele publice de vânzare. În Merkandi cunoaștem această specificitate a pieței angro, motiv pentru care am decis să satisfacem nevoile utilizatorilor prin crearea unei zone speciale închise.

Cumpărătorii interesați de oferte de acest tip pot achiziționa accesul la zona specială din panoul utilizatorului. După cumpărarea accesului, utilizatorul va putea vizualiza oferte speciale din pagina principală și din categoriile individuale. Accesul în zona specială este valabil timp de 12 luni de la data achiziționării și este strict legat de valabilitatea contului.

Vânzătorii care dețin bunuri care îndeplinesc una dintre condițiile de mai sus își pot publica ofertele în zona specială prin bifarea căsuței "Ofertă vizibilă numai pentru un grup selectat de utilizatori cu acces la zona specială", în formularul de publicare a ofertei. După publicarea unei astfel de oferte, aceasta va fi vizibilă numai utilizatorilor care au achiziționat accesul în zona specială. Un utilizator care nu are acces la zona specială poate publica oferte în el.

Zona specială este o funcție inovatoare pe platforma Merkandi atât pentru cumpărători, cât și pentru vânzători. Cumpărătorii au acces la oferte unice, nepublicate pe alte site-uri, vânzătorii au posibilitatea de a prezenta bunuri care fac obiectul restricțiilor de vânzare și de distribuție și de a contacta cumpărătorii care caută acest tip de produse.

Zona specială este, prin urmare, o completare perfectă a bazei de date a ofertelor pentru bunuri care, datorită restricțiilor de vânzare, nu pot fi prezentate pe site-urile de comerț cu ridicata accesibile în general.

Cumpărătorii le transmit vânzătorilor observații cu privire la platformă. În funcție de tipul și numărul lor, acestea pot genera încredere în compania dvs. și pot crește vânzările sau pot descuraja potențialii dvs. clienți. Cum funcționează sistemul de comentarii despre Merkandi? Mai jos veți găsi sfaturi practice.

Cum funcționează comentariile cu privire la Merkandi?
Fiecare cumpărător are dreptul de a face un singur comentariu pentru fiecare tranzacție, dacă nu au trecut mai mult de 2 luni de la data facturii vânzătorului. Un comentariu poate fi de unul din cele trei tipuri - pozitiv, neutru sau negativ. În cazul primelor două, publicația este imediată și angrosistul primește o notificare cu privire la un nou comentariu postat pe profilul său. În cazul unui negativ - merge la echipa noastră. Dacă este corect formulată, este mutată în coada publicațiilor în așteptare și o notificare de sistem este trimisă vânzătorului. Din acel moment, fiecare angrosist are la dispoziție 7 zile pentru a clarifica problema cu cumpărătorul sau pentru a ne raporta că tranzacția nu a avut loc. Dacă în acest timp cumpărătorul dorește să o elimine sau nu putem obține dovezi ale tranzacției după ce am raportat absența acesteia de către angrosist - o eliminăm și informăm ambele părți. În caz contrar, este publicat după 7 zile și angrosistul primește o notificare.
Al doilea element al sistemului de comentarii este evaluarea vânzătorului în 4 categorii:
- conformitatea articolului cu descrierea
- contactul cu vânzătorul
- termenul de derulare al contractului
- cost de expediere
Fiecare dintre aceste categorii poate fi evaluată de la 1 la 5 stele. Evaluarea medie a tuturor comentatorilor este apoi medie și afișată în profilul vânzătorului.

Pot elimina un comentariu negativ din profilul meu?
Orice comentariu poate fi eliminat dacă cumpărătorul ne raportează că a fost soluționată litigiul și a rezolvat o soluție cu angrosistul. În cazuri justificate, eliminăm comentariile atunci când nu a avut loc o tranzacție. În alte cazuri, nu mediem în dispute privind comentariile. Fiecare cumpărător are posibilitatea de a emite un comentariu negativ, cu ridicata, cu excepțiile indicate, nu are dreptul să solicite eliminarea acestuia.

 

Având grijă de reputație și evitarea comentariilor negative
Comentariile negative au, fără îndoială, un impact negativ asupra vânzărilor și a încrederii clienților. Prin urmare, recomandăm ca orice angrosist să primească comentarii pozitive din prima zi. Există mai multe motive pentru astfel de sfaturi:
- comentariile pozitive cresc credibilitatea vânzătorului
- dacă se primește un comentariu negativ, comentariile pozitive își reduc puterea și contribuie la menținerea reputației sale la un nivel înalt
- un număr mare de comentarii pozitive generează vânzări mai mari.

Cum să încurajezi cumpărătorii să facă comentarii?
Nimeni nu trebuie încurajat să publice comentarii negative, dar în cazul experiențelor pozitive, cumpărătorii nu sunt atât de dispuși să își împărtășească părerile. Prin urmare, vă recomandăm mai multe metode de obținere a opiniilor pozitive, care sunt cunoscute și testate de angrosiștii noștri:
- reducere la o comandă sau o altă comandă
- adăugat gratuit la contract ca parte a publicării comentariilor
- să ofere bunuri de calitate mai bună, drept compensare pentru aviz

Ce ar trebui să fac dacă un cumpărător publică un comentariu necinstit?
Dacă din anumite motive un comentariu este nedrept și neadevărat, fiecare vânzător are posibilitatea de a răspunde la el. În acest caz, comentariul va fi urmat și de un răspuns în profil, care va permite potențialilor cumpărători să cunoască părerea ambelor părți despre tranzacție și să le ofere posibilitatea de a se apăra împotriva cumpărătorilor frauduloși.

Există un lucru mai important care merită menționat. Merkandi este o platformă care operează în multe țări și limbi diferite. Dacă primiți un comentariu indiferent de limba publicării sale, specialiștii noștri îl vor traduce în toate celelalte limbi disponibile. În acest fel, obținând o opinie pozitivă într-o versiune, angrosistul primește comentarii pozitive în fiecare versiune disponibilă. Desigur, același lucru se aplică și în cazul comentariilor negative și neutre.

Recomandăm tuturor să folosească sistemul de comentarii pentru a recompensa angrosiștii pentru tranzacțiile lor profesionale și pentru a avertiza pe alții despre contractanții necinstiți. Atât comentariile, cât și evaluarea vânzărilor în cazul îngrijirii clienților aduc întotdeauna efecte pozitive pentru ambele părți la tranzacție.

Am fost inselat, pot face altceva in afara de un comentariu negativ?
Datorită faptului că ne verificăm vânzătorii, verificăm autenticitatea mărfurilor și permitem utilizatorilor să publice comentarii, sporim semnificativ securitatea tranzacțiilor pe platforma noastră. Cu toate acestea, există situații în care vânzătorii nu respectă condițiile contractului din diverse motive. În acest caz, primul pas pe care cumpărătorul ar trebui să îl facă este publicarea unui comentariu negativ în profilul angrosistului. Acest lucru este de obicei suficient pentru ca tranzacția să fie finalizată cu succes.

Dacă comentariul nu a adus rezultatul scontat, cumpărătorul ar trebui să raporteze problema la Poliția locală. Merită să aveți un set de documente care confirmă toate etapele tranzacției. Mai multe informații despre acest subiect pot fi găsite în ghidurile noastre privind bunele practici în efectuarea tranzacțiilor.

Datorită faptului că nu intermediem în tranzacțiile între utilizatori, toate acțiunile noastre din partea noastră pentru a ajuta la soluționarea litigiului pot fi întreprinse numai după primirea confirmării raportării cazului la Poliție, care ar trebui solicitat pentru a face probe.

Da, persoanele private pot configura un cont pe Merkandi. Cu toate acestea, trebuie amintit că o mică parte din angrosiștii noștri vând numai bunuri către companii. Totuși, pentru a vinde pe Merkandi trebuie să ai o activitate activă.

Înainte de publicarea ofertelor, fiecare angrosist este supus procesului de verificare. O astfel de verificare are drept scop creșterea securității în timpul tranzacțiilor. În plus, verificăm și ofertele cu produse de marcă pentru a confirma autenticitatea și originea acestor mărfuri.

Lumea se străduiește din ce în ce mai mult pentru digitalizare. Pe măsură ce progresează, apar tot mai multe amenințări. Una dintre cele mai frecvente amenințări este phishingul.

Ce este Phishing?
Este o încercare de phishing de date prin preluarea unei persoane, companie sau instituție. Iată câteva exemple despre modul în care funcționează acest tip de înșelătorie:

  • Datele de conectare la phishing printr-un site fals - criminalii realizează o copie identică a site-ului, dar la o altă adresă de internet. Apoi trimit prin poștă, care implică clienți interesați sau compania în sine, cu o solicitare pentru a vă autentifica / vizualiza o ofertă specifică. În astfel de cazuri, fii vigilent. Cel mai simplu mod de a evita acest lucru este să vă uitați la bara de adrese atunci când vă conectați. Dacă este diferit de merkandi.com sau de alt domeniu Merkandi, ar trebui să vă abțineți de la logare. Vă rugăm să vizitați site-ul web Merkandi și să raportați imediat o astfel de situație. la Serviciul nostru pentru clienți. De asemenea, este demn de remarcat faptul că infractorii folosesc adesea diferite tipuri de trucuri pentru a face domeniul similar cu cel inițial. Exemple: Merkondi.com sau merkandi.com.domainname.com. În primul caz, vedem un nume tipograf, care este ușor de trecut cu vederea, în timp ce în cel de-al doilea, un subdomeniu care este identic domeniului, însă nu este domeniul Merkandi.
  • Phishing prin e-mail - infractorii trimit un e-mail dintr-un domeniu asemănător companiei, cerând o parolă de conectare, trimitând documente etc. În același timp, ei au grijă de detalii trimitând șabloane de mesaje și subsoluri pe care clientul nostru Agenții de îngrijire folosesc de fapt. Înainte de a răspunde la un e-mail care solicită date sensibile, verificați întotdeauna cine este expeditorul - toți agenții noștri folosesc doar adrese din domeniul merkandi - nume@merkandi.domain.

Acestea sunt doar două exemple ale celor mai populare atacuri. Cu siguranță există mai multe dintre ele și fiecare dintre ele poate avea propriile sale soiuri, care depind doar de creativitatea și viclenia criminalilor.

Datorită evoluției amenințărilor, am decis să utilizăm o soluție proactivă sub forma unei autentificări obligatorii a unui cont în doi factori. Când încercați să vă autentificați, după introducerea autentificării și parolei, vi se va solicita un cod de activare care va fi trimis la adresa dvs. de e-mail. În acest fel, chiar dacă vă pierdeți detaliile de conectare, infractorul nu va putea să vă autentifice în contul dvs.

Am nevoie? Nu este nimic interesant pe contul meu pe Merkandi
Mulți oameni cred în mod fals că infractorii nu vor fi interesați de contul lor. Acest lucru nu este valabil din două motive:

  1. Dacă sunteți vânzător, contul dvs. poate conține date sensibile, cum ar fi date despre clienți și tranzacții. Aceste date pot fi folosite de infractor pentru a compune un alt atac sau șantaj. Trebuie reținut faptul că dispozițiile aplicabile ale GDPR impun, de asemenea, fiecărui antreprenor securizarea acestui tip de date în cel mai bun mod posibil.
  2. Contul dvs. poate fi utilizat pentru a coordona atacurile asupra altor persoane. Infractorul din contul dvs. poate trimite informații și mesaje clienților dvs. în numele dvs. În acest fel, el poate, de exemplu, să publice oferte și apoi să solicite părților interesate să achite comanda pentru contul pe care l-a furnizat. Deși nu sunteți voi cei care înșelați oamenii în acest mod, acesta pierde imaginea companiei dvs. și poate cauza probleme cu legea, deoarece până la clarificarea problemei sunteți persoana care a extorcat bani de la clienți.

Sunt o victimă a phishingului, ce ar trebui să fac?
Raportați problema la serviciul clienți Merkandi imediat, schimbați parola contului Merkandi și asigurați-vă că nimeni nu a schimbat adresa dvs. de e-mail în setările contului. Dacă utilizați parola pentru a vă autentifica la Merkandi și în alte locuri - schimbați-o și în alte locuri.

Notă importantă
Autentificarea în doi factori este un nivel suplimentar de securitate, care îți crește siguranța, dar nu garantează securitatea 100%. Acest lucru face ca hackingul dvs. cu datele furate să fie mult mai dificil, dar există și alte metode de phishing în care codul de confirmare este de asemenea înșelat, așa că ar trebui să verificați încă site-urile în care vă conectați pentru posibile escrocherii de phishing.


Echipa Merkandi lucrează constant la securitatea datelor și a conturilor utilizatorilor prin introducerea de noi funcționalități.

Oferirea celui mai înalt nivel de servicii pentru clienți este o practică de afaceri foarte bună, în special pentru vânzători. Una dintre cele mai frecvente greșeli din industria angro este neglijarea răspunsului la mesajele primite de la cumpărători / vânzători.
Merkandi este o platformă internațională pe care punem un accent deosebit pe contactul corect și relațiile de afaceri dintre utilizatori. Pentru a asigura un nivel ridicat de servicii, ne pasă de indicatori și statistici de răspuns la mesaje. Prin urmare, puteți primi notificări de la noi dacă panoul dvs. conține mesaje fără răspuns.

De ce facem asta?

  • Pentru a vă anunța despre mesajele necitite - uneori se întâmplă ca mesajele să fie trimise în căsuța de e-mail spam sau acestea sunt ignorate Ne asigurăm că nu vă scapă niciun mesaj.
  • Pentru a vă educa cu privire la bunele practici de afaceri - multe persoane nu știu că nu răspund la mesaje poate avea un impact negativ asupra afacerii lor. Încercăm să explicăm de ce este foarte important să răspundeți la mesaje.
  • Pentru a vă crește vânzările - dacă nu răspundeți astăzi, este posibil ca utilizatorul să nu fie interesat de oferta dvs. într-o săptămână. Trebuie să serviți tuturor pentru a maximiza vânzările.

De ce este important acest lucru?
Imaginați-vă că alergați la un magazin. Un client intră în el și pune o întrebare. În câte cazuri ați întâlnit o situație în care vânzătorul pretinde să nu-l vadă pe client? Nu am întâlnit o astfel de situație, de ce ar trebui să fie diferit în comerțul electronic?
Așa cum am menționat anterior, dacă clientul nu primește răspuns astăzi, atunci data viitoare poate să nu vă contacteze deloc. Prin urmare, este mai bine să scrii „Nu mă interesează”, „Nu, mulțumesc” etc., decât să nu scrii nimic înapoi. Astfel de informații scurte vă vor lua câteva secunde, dar nu va descuraja clientul atât de mult, fără niciun răspuns.
 

Putem solicita un răspuns?
Nu putem, deoarece obiectivul nostru este de a sensibiliza utilizatorii și de a crește rata de răspuns. Nu vă putem obliga să răspundeți, dar vă vom contacta întotdeauna pentru mesajele fără răspuns. Dacă nu primim răspuns de la dvs., vă rugăm să ne contactați. Dacă nu primim niciun răspuns de la dvs. în termen de două săptămâni, ne rezervăm dreptul de a dezactiva opțiunea vânzătorului în contul dvs.

Amenințările online devin din ce în ce mai frecvente, iar escrocheriile de tip phishing devin mai inteligente. Cu toate acestea, puteți crește semnificativ securitatea online cu câteva reguli de bază:

  • Merkandi nu solicită niciodată o parolă pentru contul utilizatorului de pe platformă sau orice altă parolă pentru e-mail sau orice alte servicii;
  • Asigurați-vă întotdeauna că vă conectați la domeniul merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr) și că pagina de conectare este securizată printr-un certificat;
  • Verificați întotdeauna dacă mesajul primit a fost trimis din domeniul merkandi corect (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr, etc.). Nu trimitem niciodată mesaje de la alte adrese;
  • În cazul în care există îndoieli cu privire la autenticitatea mesajului primit, vă rugăm să contactați imediat Serviciul nostru pentru clienți. Dacă este posibil, vă rugăm să ne trimiteți mesajul primit la contact@merkandi.com pentru verificare.
  • Dacă sunteți o victimă a phishingului, vă rugăm să raportați acest lucru imediat echipei noastre.

Ce este phishing și cum funcționează?
Phishing-ul este o încercare de a fura datele cuiva, în care un criminal impune o companie sau o altă persoană. În astfel de situații, de obicei, mesajele trimise conțin informații despre blocarea contului, dezactivarea unor funcționalități, neplata comenzii etc. și o legătură pentru a efectua o acțiune solicitată. Acest link duce de obicei la o pagină care este identică cu originalul, dar în realitate este doar o copie a acesteia la o adresă complet diferită. Acest site ne solicită, de obicei, să vă conectăm, pe baza căruia datele sunt transmise personalității. Un exemplu de astfel de pagină este mai jos:

Cum să prevină asta?
Verificați domeniul. Dacă domeniul diferă de domeniile Merkandi (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com etc.), nu vă conectați!
Verificați dacă conexiunea de pe site este criptată - ar trebui să existe un lacăt cu un certificat valid pe partea stângă a adresei URL. Dacă browserul dvs. vă informează că site-ul nu este securizat - nu vă autentificați!


Am furnizat detalii de autentificare pe un site fals, ce ar trebui să fac?

  • Raportați imediat serviciul nostru pentru asistență. În același timp, vă recomandăm să faceți următoarele:
  • Schimbați parola din contul Merkandi.
  • În cazul în care ați utilizat aceeași parolă pe alte portaluri sau site-uri web, vă recomandăm să o schimbați.
  • Deconectați-vă de alte sesiuni pe alte dispozitive.

Pentru a asigura un număr cât mai larg de clienți și potențiali clienți, toate ofertele publicate pe Merkandi sunt traduse automat. Principiul funcționării este simplu - la publicarea unei oferte, vânzătorul completează limba în care este capabil să o facă, în timp ce pentru toate celelalte limbi traducerile sunt completate automat în 24 de ore.

 

Renunțarea la traducerile automate

Am introdus această funcționalitate datorită numeroaselor cereri și întrebări ale utilizatorilor. Prin urmare, dacă sunteți vânzător pe Merkandi și, din orice motiv, nu doriți ca ofertele dvs. să fie publicate automat în alte limbi, trebuie doar să contactați departamentul nostru pentru clienți pentru a dezactiva opțiunea de traducere automată a ofertelor. Cu toate acestea, dacă este vorba de o singură ofertă, tot ce trebuie să faceți este să selectați câmpul de editare din lista de oferte și să eliminați titlul, descrierea și etichetele din limba pe care doriți să o anulați. După salvarea modificărilor, traducerea automată va fi ștearsă.

 

Beneficiile traducerii automate a ofertelor

Pe măsură ce timpul progresează, tranzacționarea devine mai ușoară. Comerțul cu alte țări, în special în cadrul Uniunii Europene, a devenit extrem de simplu. Prin urmare, pentru a întâlni cumpărători care caută mărfuri indiferent de țara de origine și care doresc să sprijine vânzătorii care caută noi piețe, am creat funcționalitatea traducerii automate a ofertelor. Ofertele sunt traduse folosind instrumente precum Google Translate, Yandex și DeepL pentru a asigura cea mai bună calitate și rezultate.

Ai nevoie de ajutor?

BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.