Toți utilizatorii înregistrați ai platformei Merkandi se pot baza pe suportul profesional și ajutorul personalului specializat al biroului nostru de la Serviciul Clienții. Fiecare interogare privind platforma noastră, probleme tehnice sau alte probleme care privesc clienții noștri pot fi semnalate prin oricare dintre următoarele canale de comunicare:
- telefon prin
- Skype
- e-mail.
- conversație Chat
Desigur, facilitățile de servicii pentru clienți în domeniul aceasta sunt pregătite în toate limbile care operează pe Merkandi. Specialiștii noștri vă stau la dispoziție de luni până vineri, între orele 7:30 și 15:30 (CET).
Facem toate eforturile pentru a răspunde la solicitările de e-mail în cel mai scurt timp posibil. De obicei, răspundem la prima - cea mai apropiată zi lucrătoare - la e-mailurile care ne ajung după ora de lucru sau în zilele nelucrătoare. Vă rugă să țineți minte că suntem, de asemenea, umani și, de asemenea, luăm concediu.
În astfel de cazuri, veți primi de la noi un anunț atunci când angajatul nostru responsabil pentru versiunea lingvistică dată va fi disponibil. De asemenea, vă încurajăm să ne contactați într-o altă limbă. Dacă este posibil, încercăm, de asemenea, să contactăm clienții care nu au putut să ne contacteze telefonic. De fiecare dată, dacă există întreruperi în funcționarea biroului, informațiile relevante despre cauza și durata acestui eveniment sunt plasate în sub pagina de contact, în fiecare versiune lingvistică a platformei, cu mult timp înainte ".