FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pentru ÎNREGISTRAREA anuală
promoțiile nu pot fi combinate
19 Numărul de pachete rămase
Platforma numărul 1 pe piață
Platforma
numărul 1 pe piață

Ajutor și sfaturi

Subiecte populare

Merkandi este o platformă internațională angro care unește angrosiști, distribuitori, importatori și exportatori care activează în domeniul achiziționării și vânzării de sfârșituri de serii, surplusuri de depozite și producție, returnări ale consumatorilor, restituiri, bunuri de la executorii judecătorești, lichidarea societăților etc. Platforma noastră, care operează pe cele mai mari piețe europene și este disponibilă în multe limbi, permite accesul rapid atât la furnizorii de bunuri de bună calitate la prețuri reduse, cât și la cumpărătorii interesați de cooperarea regulată în furnizarea de palete sau containere cu bunuri.

Ca platformă angro, oferim utilizatorilor noștri un sistem informatic avansat, care permite schimbul rapid de informații comerciale și raționalizarea proceselor de cumpărare și vânzare. Cum? Oferim instrumente care simplifică stabilirea de contacte de afaceri în Europa și în întreaga lume. Pe Merkandi, utilizatorii au acces la o gamă largă de cataloage și furnizori de produse, precum și un motor de căutare avansat.

Platforma Merkandi este destinată, în principal, comercianților angro, producătorilor, intermediarilor comerciali, companiilor de export și / sau import, dar și proprietarilor de magazine staționare, magazine online și persoanelor implicate în vânzări sau door-to-door vânzări la piețe sau săli de piață. Merkandi este foarte popular între executorii judecătorești și mari lanțuri de magazine.

Merkandi este o platformă internațională de tranzacționare cu ridicata, care reunește cumpărători și vânzători de stocuri de lichidare, stocuri falimentare, stocuri excedentare etc. din întreaga lume. Fiecare vizitator are acces deplin la ofertele de la Merkandi, dar pentru a vedea detaliile de contact ale angrosilor, el sau ea trebuie fie să se conecteze la contul său de utilizator, fie să creeze unul nou. Oferim, de asemenea, opțiunea de a vă alătura newsletter-ului nostru zilnic, care include cele mai recente oferte. Abonarea la newsletter-ul nostru este gratuită.

Pentru a obține opțiunea de a contacta angrosistii, trebuie să vă creați un cont la Merkandi. Puteți alege între două tipuri diferite de conturi de utilizatori: STANDARD și PREMIUM. Desigur, ambele vă vor permite să accesați datele de contact ale vânzătorilor, iar pentru a afla mai multe despre caracteristicile fiecăruia dintre ei, trebuie doar să accesați secțiunea ÎNREGISTRARE a site-ului nostru.

Odată ce creați un cont și plătiți taxa de abonament, contul de utilizator va fi activat și va rămâne activ timp de un an.

Utilizatorii STANDARD au acces la baza de date a angrosilor și îi pot contacta direct. Pe lângă baza de date, lângă ofertele acestora sunt prezentate și datele de contact ale angrosilor, astfel încât utilizatorii să-i poată contacta în timp ce vizualizează ofertele listate pe Merkandi.

Utilizatorii PREMIUM, pe lângă datele de contact ale angrosilor, au acces și la opiniile despre angrosisti și la lista neagră a furnizorilor. Mai mult, este necesar un cont PREMIUM pentru a începe să ofere produse la Merkandi. Această funcție este disponibilă numai pentru acele companii care vor trece procedura noastră de verificare. Odată verificat, utilizatorul poate lista oferte, iar un profil al companiei sale este disponibil pentru alți utilizatori Merkandi.

Pentru orice întrebări suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți.

Găsirea unor mărfuri interesante la un preț bun este adesea o provocare, mai ales dacă alegi din câteva mii de oferte . Pentru a ușura această sarcină, am creat o căutare avansată.

După intrarea pe Merkandi, în partea de sus a site-ului se găsește un motor de căutare. El este folosit pentru a căuta mărfuri și angrosiști pe site-ul nostru. Doar introdu fraza de căutare și dă clic pe pictograma "lupă" sau confirmă cu tasta ENTER. După această etapă, rezultatul interogării noastre este afișat pe sub pagina motorului de căutare avansat, unde este posibilă o rafinare în funcție de diferite criterii.

Căutarea avansată oferă următoarele opțiuni:

  • căutarea țării în care se află produsul;
  • căutarea după industrie (categorie);
  • căutarea după grup de produse (mai multe informații despre grupurile de produse pot fi găsite pe sub pagina https://merkandi.ro/ware);
  • căutarea după fraza care folosește titlul, descrierea și cuvintele-cheie incluse în ofertă;

Rețineți că cu cât mai mulți parametri îi specificați, cu atât mai exact este rezultatul căutării. Exact înseamnă aici precizie și merge mână în mână cu un număr redus de propuneri de oferte pentru afișare. Motorul de căutare avansat ar trebui folosit cu îndemânare și în mod sensibil.

Exemplu:

Vrem să căutăm băutura energică Red Bull.

Prin introducerea "Red Bull" vom primi toate ofertele care includ această frază (în titlu, conținut și / sau în cuvinte cheie).

Cu toate acestea, dacă dorim să restrângem lista de oferte pe care suntem interesați la o anumită țară, de exemplu, Polonia, va trebui să alegem această țară din meniul lateral (stânga) al setărilor de căutare avansată.

Căutare avansată este un element important pe Merkandi, care permite găsirea ofertelor într-un mod precis și convenabil. Pentru a face găsirea celor mai interesante oferte și mai ușoară, vă invităm să vă familiarizați cu funcția de a adăuga angrosiști la „favorite” și de a urmări oferte.

Toate metodele de plată disponibile pe Merkandi sunt vizibile în ultimul pas al înregistrării contului, imediat după completarea formularului. Când faci clic pe butonul "Înregistrare", voi fi transferat la pagina de plată. Există acolo 3 posibiltăți:

  • Paypal - datorită acestui sistem vei efectua o plată rapidă prin card sau vei plăti direct din contul tău pe Paypal.
  • Plata online, adică sistemul MultisafePay, care vă permite, de asemenea, să efectuați o plată rapidă. După ce ai selectat această opțiune, vei fi redirecționați către pagina unde trebuie să alegi plata bancară sau de card.
  • Transfer bancar - în afară de datele pentru transfer, apare și un formular tipăribil. În momentul înregistrării, vei primi o confirmare de înregistrare prin e-mail, care include un link către plată, precum și o factură pro forma care va fi descărcată. Datorită acestui lucru, poți reveni oricând la metodele de plată.

Contul PREMIUM este oferta emblematică a platformei de tranzacționare Merkandi. Caracteristicile acestui tip de abonament sunt foarte utile atât pentru cumpărători, cât și pentru vânzători.

Cea mai importantă caracteristică pentru vânzători este, desigur, opțiunea de a-și lista produsele la Merkandi. Pentru a avea această opțiune activată, o persoană trebuie să ne trimită mai întâi documentele companiei sale. Cel mai important lucru pentru fiecare potențial vânzător, este să ne trimită cele mai actualizate documente ale companiei, deoarece de îndată ce le vom primi, vom începe o procedură de verificare. Evident, doar rezultatul pozitiv al verificării ne va permite să activăm opțiunile de vânzare pentru membru.

În cele mai multe cazuri, procedura de verificare durează câteva ore, dar uneori poate dura chiar și 2-3 zile lucrătoare. Documentele de care avem nevoie sunt practic un certificat de înregistrare fiscală/TVA al companiei și documentul de înregistrare a companiei.

Ca rezultat al verificării pozitive, un vânzător va avea profilul companiei creat și va putea începe să listeze oferte la Merkandi. Vă rugăm să rețineți că numai alți membri ai platformei vor putea vedea profilul companiei. Versiunea scurtă a acesteia va fi prezentată chiar lângă oferte, iar una completă va fi disponibilă pentru a fi găsită în baza de date a angrosilor secțiunea („Vânzare cu ridicata” a site-ului Merkandi).

1. Avantajul de bază este un fapt, că compania este listată printre celelalte companii verificate de noi.
2.Altul este posibilitatea de a lista 50 de oferte într-un cont Premium
3.Fiecare vânzător poate lista oferte în toate versiunile lingvistice ale Merkandi. Această opțiune este, de asemenea, fără costuri suplimentare. Singurul lucru important despre această caracteristică este faptul că, dacă doriți să listați oferta în versiunea în altă limbă a Merkandi, trebuie să o traduceți în această limbă, adică dacă doriți să afișați oferta în versiunea în limba italiană, mai întâi trebuie să îl traduc în italiană.
4.Ofertele listate la Merkandi sunt promovate pe alte site-uri web. Mai mult, promovăm și ofertele în rezultatele căutării Google. Acest lucru îmbunătățește foarte mult rata de răspuns și crește volumul vânzărilor angrosului.
5. Membrii PREMIUM au acces și la sistemul de opinii. În calitate de cumpărător, puteți face un scurt rezumat al tranzacției cu un anumit angrosist și puteți citi opiniile altor utilizatori despre angrosisti.
6. Doar membrii PREMIUM au acces la sistemul de opinii.
7. Opiniile sunt o sursă foarte importantă de cunoştinţe despre angrosişti. Ele sunt listate direct de alți cumpărători, care sunt membri Merkandi. Ele ar putea fi de mare ajutor în luarea unei decizii finale cu privire la achiziționarea produselor de la anumitul angrosist, ei subliniază și câteva informații importante despre angrosisti.

Deținătorul unui cont standard de pe platforma Merkandi primește opțiunea de a utiliza site-ul nostru timp de 12 luni. În perioada de valabilitate a abonamentului, utilizatorul Standard are acces la toate detaliile de contact ale angrosiștilor care își oferă bunurile pe site-ul nostru. Strict vorbind, el are la dispoziție detaliile de contact complete ale fiecărui vânzător, mai mult decât atât, el vede și limbi în care se poate comunica cu un anumit contractant. Dacă depozitul are propriul site web, atunci are posibilitatea de a adăuga adresa acestuia în profilul său. Aceste informații sunt disponibile pentru fiecare utilizator înregistrat la contului Standard.

Trebuie remarcat faptul că faptul că baza de date cu angrosiști pe platforma noastră se extinde constant nu generează taxe suplimentare de upgrade de la utilizatorii Standard. Taxa unică sub forma unui abonament anual le permite să acceseze datele tutulor angrosiști, prezenți în baza noastră de la ziua înregistrării și în perioada următoare, până la ultima zi de valabilitate a contului. Desigur, pe întreaga perioadă de valabilitate a contului, un utilizator standard înregistrat poate conta pe suportul și suportul tehnic al Departamentului Serviciul Clienții Merkandi.

Platforma de tranzacționare en-gros Merkandi oferă Yout două tipuri de bază de conturi pentru utilizatori: STANDARD și PREMIUM. Caracteristicile ambelor sunt strict legate de nevoile și cerințele utilizatorilor.

cont STANDARD

Acest cont a fost creat pentru acei utilizatori, care au nevoie de acces simplu și convenabil la angrosistii europeni verificați de produse obișnuite și stocuri de lichidare, stocuri de final de linie, stocuri falimentare și suprastocuri. Utilizatorul STANDARD are acces deplin la baza de date a angrosilor, unde va găsi informații de contact ale angrosilor de la Merkandi. Toate aceste detalii de contact pot fi găsite în profilul comerciantului cu ridicata și includ adresa companiei, adresa depozitului, numerele de telefon și numerele de telefon mobil, adresele de e-mail și adresa URL a site-ului angrosist. Prin urmare, cumpărătorul este capabil să comunice rapid cu comerciantul cu ridicata și să-l întrebe despre o anumită ofertă, să-i trimită propria întrebare sau orice altă propunere de afaceri.

cont PREMIUM
Acest tip de cont poate fi folosit atât de cumpărători, cât și de vânzătorii de produse angro, stocuri de lichidare, stocuri în exces și stocuri de lichidare. La fel ca și contul STANDARD, PREMIUM vă va oferi și acces la baza de date a angrosilor, dar aceasta include și câteva informații suplimentare, care nu sunt disponibile pentru utilizatorii STANDARD.
Aceste informații suplimentare includ:
- Lista neagră a angrosilor - o listă de angrosisti nesiguri, care au comis fraudă sau abuz. Majoritatea dintre ei încă caută în mod activ noi victime pe internet sub nume schimbate de companii.
- Sistem de opinii - Utilizatorii PREMIUM pot adăuga opinii despre angrosisti și pot evalua ofertele cu aceștia, inclusiv fiabilitatea și un nivel de profesionalism.

O altă caracteristică foarte importantă a contului PREMIUM este opțiunea de a lista oferte la Merkandi. Opțiunile de vânzare sunt disponibile pentru acei membri PREMIUM, care își vor verifica companiile cu noi. Odată verificat, un utilizator poate lista oferte printr-o funcție intuitivă și ușor de utilizat „Adăugați o ofertă”. Pentru fiecare dintre oferte, un utilizator poate, de asemenea, să încarce imagini și fișiere. În cele din urmă, fiecărui vânzător i se oferă un showroom profesional, unde cumpărătorii pot vedea câteva informații detaliate despre compania sa, inclusiv informațiile de contact ale departamentului său de vânzări.

Toți utilizatorii înregistrați ai platformei Merkandi se pot baza pe suportul profesional și ajutorul personalului specializat al biroului nostru de la Serviciul Clienții. Fiecare interogare privind platforma noastră, probleme tehnice sau alte probleme care privesc clienții noștri pot fi semnalate prin oricare dintre următoarele canale de comunicare:

  • telefon prin
  • Skype
  • e-mail.
  • conversație Chat

Desigur, facilitățile de servicii pentru clienți în domeniul aceasta sunt pregătite în toate limbile care operează pe Merkandi. Specialiștii noștri vă stau la dispoziție de luni până vineri, între orele 7:30 și 15:30 (CET).

Facem toate eforturile pentru a răspunde la solicitările de e-mail în cel mai scurt timp posibil. De obicei, răspundem la prima - cea mai apropiată zi lucrătoare - la e-mailurile care ne ajung după ora de lucru sau în zilele nelucrătoare. Vă rugă să țineți minte că suntem, de asemenea, umani și, de asemenea, luăm concediu.

În astfel de cazuri, veți primi de la noi un anunț atunci când angajatul nostru responsabil pentru versiunea lingvistică dată va fi disponibil. De asemenea, vă încurajăm să ne contactați într-o altă limbă. Dacă este posibil, încercăm, de asemenea, să contactăm clienții care nu au putut să ne contacteze telefonic. De fiecare dată, dacă există întreruperi în funcționarea biroului, informațiile relevante despre cauza și durata acestui eveniment sunt plasate în sub pagina de contact, în fiecare versiune lingvistică a platformei, cu mult timp înainte ".

Fiecare utilizator Standard are opțiunea de a trece la versiunea PREMIUM în orice moment în timpul abonamentului.

 

Procedură pentru trecerea la un tip de cont mai avansat (de la contul standard la PREMIUM):

  1. pentru a trece la un tip de cont mai mare, trebuie să aveți un cont standard;
  2. în primul rând trebuie să vă conectați;
  3. pe pagina principală a panoului utilizatorului, apare butonul "Modificați tipul contului", în care trebuie să faceți clic;
  4. vor apărea detalii ale ordinului, care trebuie confirmate;
  5. după confirmare, vom fi transferați la sub pagina de plată;
  6. După efectuarea plății și afișarea transferului, tipul contului va fi modificat la PREMIUM.

 

În cazul unor probleme legate de efectuarea unei plăți, vă rugăm să contactați biroul nostru pentru clienți, disponibil în fila Contact.

Fiecare utilizator va primi o factură cu TVA pentru abonament pe platforma Merkandi, însă trebuie reținut că factura inițială va fi activată numai după primirea plății pe contul nostru. În cazul în care contul a fost activat pe baza confirmării, factura inițială pentru descărcare poate apărea numai după 1-2 zile.

Facturile electronice sunt pe deplin acceptabile și respectă reglementările care sunt în vigoare în țara noastră, dar dacă doriți o factură pe hârtie, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți și o vom trimite la adresa dvs.>

Zona specială este un loc rezervat celor mai activi utilizatori care se așteaptă mai mult și caută cele mai bune oferte. Utilizatorii vor găsi aici oferte speciale selectate care nu pot fi puse la dispoziția publicului din motive precum:

  • acordul cu producătorul, care interzice publicarea ofertelor în formă publică;
  • mărfurile au restricții de vânzări în anumite țări;
  • prețul mărfurilor nu poate fi făcut public;
  • produsul este marcat, dar distribuirea ulterioară este supusă restricțiilor.

Restricțiile de mai sus sunt cel mai adesea impuse de mărcile însele, de producători sau de distribuitori și nu sunt negociabile, prin urmare produsele care sunt acoperite de acestea nu pot fi oferite pe canalele publice de vânzare. În Merkandi cunoaștem această specificitate a pieței angro, motiv pentru care am decis să satisfacem nevoile utilizatorilor prin crearea unei zone speciale închise.

Cumpărătorii interesați de oferte de acest tip pot achiziționa accesul la zona specială din panoul utilizatorului. După cumpărarea accesului, utilizatorul va putea vizualiza oferte speciale din pagina principală și din categoriile individuale. Accesul în zona specială este valabil timp de 12 luni de la data achiziționării și este strict legat de valabilitatea contului.

Vânzătorii care dețin bunuri care îndeplinesc una dintre condițiile de mai sus își pot publica ofertele în zona specială prin bifarea căsuței "Ofertă vizibilă numai pentru un grup selectat de utilizatori cu acces la zona specială", în formularul de publicare a ofertei. După publicarea unei astfel de oferte, aceasta va fi vizibilă numai utilizatorilor care au achiziționat accesul în zona specială. Un utilizator care nu are acces la zona specială poate publica oferte în el.

Zona specială este o funcție inovatoare pe platforma Merkandi atât pentru cumpărători, cât și pentru vânzători. Cumpărătorii au acces la oferte unice, nepublicate pe alte site-uri, vânzătorii au posibilitatea de a prezenta bunuri care fac obiectul restricțiilor de vânzare și de distribuție și de a contacta cumpărătorii care caută acest tip de produse.

Zona specială este, prin urmare, o completare perfectă a bazei de date a ofertelor pentru bunuri care, datorită restricțiilor de vânzare, nu pot fi prezentate pe site-urile de comerț cu ridicata accesibile în general.

Cumpărătorii le transmit vânzătorilor observații cu privire la platformă. În funcție de tipul și numărul lor, acestea pot genera încredere în compania dvs. și pot crește vânzările sau pot descuraja potențialii dvs. clienți. Cum funcționează sistemul de comentarii despre Merkandi? Mai jos veți găsi sfaturi practice.

Cum funcționează comentariile cu privire la Merkandi?
Fiecare cumpărător are dreptul de a face un singur comentariu pentru fiecare tranzacție, dacă nu au trecut mai mult de 2 luni de la data facturii vânzătorului. Un comentariu poate fi de unul din cele trei tipuri - pozitiv, neutru sau negativ. În cazul primelor două, publicația este imediată și angrosistul primește o notificare cu privire la un nou comentariu postat pe profilul său. În cazul unui negativ - merge la echipa noastră. Dacă este corect formulată, este mutată în coada publicațiilor în așteptare și o notificare de sistem este trimisă vânzătorului. Din acel moment, fiecare angrosist are la dispoziție 7 zile pentru a clarifica problema cu cumpărătorul sau pentru a ne raporta că tranzacția nu a avut loc. Dacă în acest timp cumpărătorul dorește să o elimine sau nu putem obține dovezi ale tranzacției după ce am raportat absența acesteia de către angrosist - o eliminăm și informăm ambele părți. În caz contrar, este publicat după 7 zile și angrosistul primește o notificare.
Al doilea element al sistemului de comentarii este evaluarea vânzătorului în 4 categorii:
- conformitatea articolului cu descrierea
- contactul cu vânzătorul
- termenul de derulare al contractului
- cost de expediere
Fiecare dintre aceste categorii poate fi evaluată de la 1 la 5 stele. Evaluarea medie a tuturor comentatorilor este apoi medie și afișată în profilul vânzătorului.

Pot elimina un comentariu negativ din profilul meu?
Orice comentariu poate fi eliminat dacă cumpărătorul ne raportează că a fost soluționată litigiul și a rezolvat o soluție cu angrosistul. În cazuri justificate, eliminăm comentariile atunci când nu a avut loc o tranzacție. În alte cazuri, nu mediem în dispute privind comentariile. Fiecare cumpărător are posibilitatea de a emite un comentariu negativ, cu ridicata, cu excepțiile indicate, nu are dreptul să solicite eliminarea acestuia.

 

Având grijă de reputație și evitarea comentariilor negative
Comentariile negative au, fără îndoială, un impact negativ asupra vânzărilor și a încrederii clienților. Prin urmare, recomandăm ca orice angrosist să primească comentarii pozitive din prima zi. Există mai multe motive pentru astfel de sfaturi:
- comentariile pozitive cresc credibilitatea vânzătorului
- dacă se primește un comentariu negativ, comentariile pozitive își reduc puterea și contribuie la menținerea reputației sale la un nivel înalt
- un număr mare de comentarii pozitive generează vânzări mai mari.

Cum să încurajezi cumpărătorii să facă comentarii?
Nimeni nu trebuie încurajat să publice comentarii negative, dar în cazul experiențelor pozitive, cumpărătorii nu sunt atât de dispuși să își împărtășească părerile. Prin urmare, vă recomandăm mai multe metode de obținere a opiniilor pozitive, care sunt cunoscute și testate de angrosiștii noștri:
- reducere la o comandă sau o altă comandă
- adăugat gratuit la contract ca parte a publicării comentariilor
- să ofere bunuri de calitate mai bună, drept compensare pentru aviz

Ce ar trebui să fac dacă un cumpărător publică un comentariu necinstit?
Dacă din anumite motive un comentariu este nedrept și neadevărat, fiecare vânzător are posibilitatea de a răspunde la el. În acest caz, comentariul va fi urmat și de un răspuns în profil, care va permite potențialilor cumpărători să cunoască părerea ambelor părți despre tranzacție și să le ofere posibilitatea de a se apăra împotriva cumpărătorilor frauduloși.

Există un lucru mai important care merită menționat. Merkandi este o platformă care operează în multe țări și limbi diferite. Dacă primiți un comentariu indiferent de limba publicării sale, specialiștii noștri îl vor traduce în toate celelalte limbi disponibile. În acest fel, obținând o opinie pozitivă într-o versiune, angrosistul primește comentarii pozitive în fiecare versiune disponibilă. Desigur, același lucru se aplică și în cazul comentariilor negative și neutre.

Recomandăm tuturor să folosească sistemul de comentarii pentru a recompensa angrosiștii pentru tranzacțiile lor profesionale și pentru a avertiza pe alții despre contractanții necinstiți. Atât comentariile, cât și evaluarea vânzărilor în cazul îngrijirii clienților aduc întotdeauna efecte pozitive pentru ambele părți la tranzacție.

Am fost inselat, pot face altceva in afara de un comentariu negativ?
Datorită faptului că ne verificăm vânzătorii, verificăm autenticitatea mărfurilor și permitem utilizatorilor să publice comentarii, sporim semnificativ securitatea tranzacțiilor pe platforma noastră. Cu toate acestea, există situații în care vânzătorii nu respectă condițiile contractului din diverse motive. În acest caz, primul pas pe care cumpărătorul ar trebui să îl facă este publicarea unui comentariu negativ în profilul angrosistului. Acest lucru este de obicei suficient pentru ca tranzacția să fie finalizată cu succes.

Dacă comentariul nu a adus rezultatul scontat, cumpărătorul ar trebui să raporteze problema la Poliția locală. Merită să aveți un set de documente care confirmă toate etapele tranzacției. Mai multe informații despre acest subiect pot fi găsite în ghidurile noastre privind bunele practici în efectuarea tranzacțiilor.

Datorită faptului că nu intermediem în tranzacțiile între utilizatori, toate acțiunile noastre din partea noastră pentru a ajuta la soluționarea litigiului pot fi întreprinse numai după primirea confirmării raportării cazului la Poliție, care ar trebui solicitat pentru a face probe.

Da, persoanele private pot configura un cont pe Merkandi. Cu toate acestea, trebuie amintit că o mică parte din angrosiștii noștri vând numai bunuri către companii. Totuși, pentru a vinde pe Merkandi trebuie să ai o activitate activă.

Înainte de publicarea ofertelor, fiecare angrosist este supus procesului de verificare. O astfel de verificare are drept scop creșterea securității în timpul tranzacțiilor. În plus, verificăm și ofertele cu produse de marcă pentru a confirma autenticitatea și originea acestor mărfuri.

Lumea se străduiește din ce în ce mai mult pentru digitalizare. Pe măsură ce progresează, apar tot mai multe amenințări. Una dintre cele mai frecvente amenințări este phishingul.

Ce este Phishing?
Este o încercare de phishing de date prin preluarea unei persoane, companie sau instituție. Iată câteva exemple despre modul în care funcționează acest tip de înșelătorie:

  • Datele de conectare la phishing printr-un site fals - criminalii realizează o copie identică a site-ului, dar la o altă adresă de internet. Apoi trimit prin poștă, care implică clienți interesați sau compania în sine, cu o solicitare pentru a vă autentifica / vizualiza o ofertă specifică. În astfel de cazuri, fii vigilent. Cel mai simplu mod de a evita acest lucru este să vă uitați la bara de adrese atunci când vă conectați. Dacă este diferit de merkandi.com sau de alt domeniu Merkandi, ar trebui să vă abțineți de la logare. Vă rugăm să vizitați site-ul web Merkandi și să raportați imediat o astfel de situație. la Serviciul nostru pentru clienți. De asemenea, este demn de remarcat faptul că infractorii folosesc adesea diferite tipuri de trucuri pentru a face domeniul similar cu cel inițial. Exemple: Merkondi.com sau merkandi.com.domainname.com. În primul caz, vedem un nume tipograf, care este ușor de trecut cu vederea, în timp ce în cel de-al doilea, un subdomeniu care este identic domeniului, însă nu este domeniul Merkandi.
  • Phishing prin e-mail - infractorii trimit un e-mail dintr-un domeniu asemănător companiei, cerând o parolă de conectare, trimitând documente etc. În același timp, ei au grijă de detalii trimitând șabloane de mesaje și subsoluri pe care clientul nostru Agenții de îngrijire folosesc de fapt. Înainte de a răspunde la un e-mail care solicită date sensibile, verificați întotdeauna cine este expeditorul - toți agenții noștri folosesc doar adrese din domeniul merkandi - nume@merkandi.domain.

Acestea sunt doar două exemple ale celor mai populare atacuri. Cu siguranță există mai multe dintre ele și fiecare dintre ele poate avea propriile sale soiuri, care depind doar de creativitatea și viclenia criminalilor.

Datorită evoluției amenințărilor, am decis să utilizăm o soluție proactivă sub forma unei autentificări obligatorii a unui cont în doi factori. Când încercați să vă autentificați, după introducerea autentificării și parolei, vi se va solicita un cod de activare care va fi trimis la adresa dvs. de e-mail. În acest fel, chiar dacă vă pierdeți detaliile de conectare, infractorul nu va putea să vă autentifice în contul dvs.

Am nevoie? Nu este nimic interesant pe contul meu pe Merkandi
Mulți oameni cred în mod fals că infractorii nu vor fi interesați de contul lor. Acest lucru nu este valabil din două motive:

  1. Dacă sunteți vânzător, contul dvs. poate conține date sensibile, cum ar fi date despre clienți și tranzacții. Aceste date pot fi folosite de infractor pentru a compune un alt atac sau șantaj. Trebuie reținut faptul că dispozițiile aplicabile ale GDPR impun, de asemenea, fiecărui antreprenor securizarea acestui tip de date în cel mai bun mod posibil.
  2. Contul dvs. poate fi utilizat pentru a coordona atacurile asupra altor persoane. Infractorul din contul dvs. poate trimite informații și mesaje clienților dvs. în numele dvs. În acest fel, el poate, de exemplu, să publice oferte și apoi să solicite părților interesate să achite comanda pentru contul pe care l-a furnizat. Deși nu sunteți voi cei care înșelați oamenii în acest mod, acesta pierde imaginea companiei dvs. și poate cauza probleme cu legea, deoarece până la clarificarea problemei sunteți persoana care a extorcat bani de la clienți.

Sunt o victimă a phishingului, ce ar trebui să fac?
Raportați problema la serviciul clienți Merkandi imediat, schimbați parola contului Merkandi și asigurați-vă că nimeni nu a schimbat adresa dvs. de e-mail în setările contului. Dacă utilizați parola pentru a vă autentifica la Merkandi și în alte locuri - schimbați-o și în alte locuri.

Notă importantă
Autentificarea în doi factori este un nivel suplimentar de securitate, care îți crește siguranța, dar nu garantează securitatea 100%. Acest lucru face ca hackingul dvs. cu datele furate să fie mult mai dificil, dar există și alte metode de phishing în care codul de confirmare este de asemenea înșelat, așa că ar trebui să verificați încă site-urile în care vă conectați pentru posibile escrocherii de phishing.


Echipa Merkandi lucrează constant la securitatea datelor și a conturilor utilizatorilor prin introducerea de noi funcționalități.

Oferirea celui mai înalt nivel de servicii pentru clienți este o practică de afaceri foarte bună, în special pentru vânzători. Una dintre cele mai frecvente greșeli din industria angro este neglijarea răspunsului la mesajele primite de la cumpărători / vânzători.
Merkandi este o platformă internațională pe care punem un accent deosebit pe contactul corect și relațiile de afaceri dintre utilizatori. Pentru a asigura un nivel ridicat de servicii, ne pasă de indicatori și statistici de răspuns la mesaje. Prin urmare, puteți primi notificări de la noi dacă panoul dvs. conține mesaje fără răspuns.

De ce facem asta?

  • Pentru a vă anunța despre mesajele necitite - uneori se întâmplă ca mesajele să fie trimise în căsuța de e-mail spam sau acestea sunt ignorate Ne asigurăm că nu vă scapă niciun mesaj.
  • Pentru a vă educa cu privire la bunele practici de afaceri - multe persoane nu știu că nu răspund la mesaje poate avea un impact negativ asupra afacerii lor. Încercăm să explicăm de ce este foarte important să răspundeți la mesaje.
  • Pentru a vă crește vânzările - dacă nu răspundeți astăzi, este posibil ca utilizatorul să nu fie interesat de oferta dvs. într-o săptămână. Trebuie să serviți tuturor pentru a maximiza vânzările.

De ce este important acest lucru?
Imaginați-vă că alergați la un magazin. Un client intră în el și pune o întrebare. În câte cazuri ați întâlnit o situație în care vânzătorul pretinde să nu-l vadă pe client? Nu am întâlnit o astfel de situație, de ce ar trebui să fie diferit în comerțul electronic?
Așa cum am menționat anterior, dacă clientul nu primește răspuns astăzi, atunci data viitoare poate să nu vă contacteze deloc. Prin urmare, este mai bine să scrii „Nu mă interesează”, „Nu, mulțumesc” etc., decât să nu scrii nimic înapoi. Astfel de informații scurte vă vor lua câteva secunde, dar nu va descuraja clientul atât de mult, fără niciun răspuns.
 

Putem solicita un răspuns?
Nu putem, deoarece obiectivul nostru este de a sensibiliza utilizatorii și de a crește rata de răspuns. Nu vă putem obliga să răspundeți, dar vă vom contacta întotdeauna pentru mesajele fără răspuns. Dacă nu primim răspuns de la dvs., vă rugăm să ne contactați. Dacă nu primim niciun răspuns de la dvs. în termen de două săptămâni, ne rezervăm dreptul de a dezactiva opțiunea vânzătorului în contul dvs.

Amenințările online devin din ce în ce mai frecvente, iar escrocheriile de tip phishing devin mai inteligente. Cu toate acestea, puteți crește semnificativ securitatea online cu câteva reguli de bază:

  • Merkandi nu solicită niciodată o parolă pentru contul utilizatorului de pe platformă sau orice altă parolă pentru e-mail sau orice alte servicii;
  • Asigurați-vă întotdeauna că vă conectați la domeniul merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr) și că pagina de conectare este securizată printr-un certificat;
  • Verificați întotdeauna dacă mesajul primit a fost trimis din domeniul merkandi corect (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr, etc.). Nu trimitem niciodată mesaje de la alte adrese;
  • În cazul în care există îndoieli cu privire la autenticitatea mesajului primit, vă rugăm să contactați imediat Serviciul nostru pentru clienți. Dacă este posibil, vă rugăm să ne trimiteți mesajul primit la contact@merkandi.com pentru verificare.
  • Dacă sunteți o victimă a phishingului, vă rugăm să raportați acest lucru imediat echipei noastre.

Ce este phishing și cum funcționează?
Phishing-ul este o încercare de a fura datele cuiva, în care un criminal impune o companie sau o altă persoană. În astfel de situații, de obicei, mesajele trimise conțin informații despre blocarea contului, dezactivarea unor funcționalități, neplata comenzii etc. și o legătură pentru a efectua o acțiune solicitată. Acest link duce de obicei la o pagină care este identică cu originalul, dar în realitate este doar o copie a acesteia la o adresă complet diferită. Acest site ne solicită, de obicei, să vă conectăm, pe baza căruia datele sunt transmise personalității. Un exemplu de astfel de pagină este mai jos:

Cum să prevină asta?
Verificați domeniul. Dacă domeniul diferă de domeniile Merkandi (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com etc.), nu vă conectați!
Verificați dacă conexiunea de pe site este criptată - ar trebui să existe un lacăt cu un certificat valid pe partea stângă a adresei URL. Dacă browserul dvs. vă informează că site-ul nu este securizat - nu vă autentificați!


Am furnizat detalii de autentificare pe un site fals, ce ar trebui să fac?

  • Raportați imediat serviciul nostru pentru asistență. În același timp, vă recomandăm să faceți următoarele:
  • Schimbați parola din contul Merkandi.
  • În cazul în care ați utilizat aceeași parolă pe alte portaluri sau site-uri web, vă recomandăm să o schimbați.
  • Deconectați-vă de alte sesiuni pe alte dispozitive.

Pentru a asigura un număr cât mai larg de clienți și potențiali clienți, toate ofertele publicate pe Merkandi sunt traduse automat. Principiul funcționării este simplu - la publicarea unei oferte, vânzătorul completează limba în care este capabil să o facă, în timp ce pentru toate celelalte limbi traducerile sunt completate automat în 24 de ore.

 

Renunțarea la traducerile automate

Am introdus această funcționalitate datorită numeroaselor cereri și întrebări ale utilizatorilor. Prin urmare, dacă sunteți vânzător pe Merkandi și, din orice motiv, nu doriți ca ofertele dvs. să fie publicate automat în alte limbi, trebuie doar să contactați departamentul nostru pentru clienți pentru a dezactiva opțiunea de traducere automată a ofertelor. Cu toate acestea, dacă este vorba de o singură ofertă, tot ce trebuie să faceți este să selectați câmpul de editare din lista de oferte și să eliminați titlul, descrierea și etichetele din limba pe care doriți să o anulați. După salvarea modificărilor, traducerea automată va fi ștearsă.

 

Beneficiile traducerii automate a ofertelor

Pe măsură ce timpul progresează, tranzacționarea devine mai ușoară. Comerțul cu alte țări, în special în cadrul Uniunii Europene, a devenit extrem de simplu. Prin urmare, pentru a întâlni cumpărători care caută mărfuri indiferent de țara de origine și care doresc să sprijine vânzătorii care caută noi piețe, am creat funcționalitatea traducerii automate a ofertelor. Ofertele sunt traduse folosind instrumente precum Google Translate, Yandex și DeepL pentru a asigura cea mai bună calitate și rezultate.

Ai nevoie de ajutor?

Înscrie-te la Newsletter-ul GRATUIT - fii la curent!

Nu ratați informațiile zilnice despre produse noi și noutăți de pe Merkandi. Pentru a începe, obțineți un cod de reducere la înregistrare.