FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pentru 1 an ÎNREGISTRARE și REÎNNOIRE
promoțiile nu pot fi combinate
23 Numărul de pachete rămase

Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Cum să contactați un contractant?

Fiecare utilizator de Merkandi după înregistrarea pe site-ul nostru are posibilitatea să contacteze vânzătorii cu oferte interesante.

Contactul cu ofertantul este posibil în mai multe moduri:

1. Prin formularul de contact din pagina ofertei - după ce faci clic pe fila "Detalii depozit", în partea din dreapta jos a ofertei există un buton "Trimite mesajul" care deschide fereastra cu formularul de contact. Cu ajutorul acestuia, poți trimite o întrebare directă către distribuitorul angro. Prin trimiterea unei interogări din acest formular, agentul de vânzări la subiectul mesajului va vedea titlul ofertei la care a fost trimis mesajul.

2. Prin formularul de contact din profilul depozitului - în cazul întrebărilor despre bunurile disponibile sau alte - cel mai simplu mod de utilizare a formularului din profilul depozitului. Mesajul va fi trimis direct utilizatorului.

3. Prin detaliile de contact - în partea dreaptă a fiecărei oferte (după conectare), în fila "Profilul depozitului" și în profilul depozitului propriu-zis există date directe către distribuitorul angro, inclusiv numerele de telefon, numerele de fax și locațiile de depozit. Ce date sunt disponibile depinde numai de angrosist, deoarece el publică și îl actualizează în mod regulat.

În acest moment, poate apărea o întrebare - care este diferența dintre contactul prin Merkandi și contactul direct? Mesajele trimise prin formular sunt trimise în căsuța de e-mail a contului Merkandi. De altfel, acestea sunt trimise și pe adresa de e-mail a destinatarului. În cazul unui răspuns, se întâmplă același lucru - mesajul va fi trimis la adresa de contact și de e-mail.

Un aspect la fel de important al contactului este ceea ce scriem sau despre ce vom întreba. Este important să întrebi tot ce este important, dar fără conținut inutil. Cel mai bine este să folosești întrebări scurte, specifice cum ar fi: care este prețul la comandarea a 100 de bucăți? Îmbrăcămintea este originală? etc Un mesaj despre afacerea ta, ani de experiență pe piață, etc reduce probabilitatea unui răspuns - cererea de mărfuri nu este un motiv pentru prezentarea companiei dumneavoastră. În plus, nu orice comerciant cu ridicata are timp să răspundă la mesaje în mod regulat. Prin urmare, pentru a obține informații cât mai curând posibil, este bine să suni la depozitul dat și să întrebi despre produsele pe care le oferă Merkandi. Cel mai adesea, în plus, vei primi, informații despre alte stock-uri, care sunt în prezent oferite.

 

Și, în final, ceva foarte important - câțiva angrosiști, în special în timpul verii și la sfârșitul anului, fac inventarieri sau au o pauză de vacanță. Merită să iei acest lucru în considerare înainte de a emite un comentariu negativ sau neutru după o zi de așteptare la răspuns ".

Ai nevoie de ajutor?

BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.