FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pentru 1 an ÎNREGISTRARE și REÎNNOIRE
promoțiile nu pot fi combinate
21 Numărul de pachete rămase

Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Cum să vinzi pe Merkandi

Angrosiștii, producătorii, distribuitorii care caută noi piețe pentru bunurile lor, înregistrează un cont PREMIUM pe platforma Merkandi și, după verificarea pozitivă a activității lor, le este oferită posibilitatea de a plasa oferte pe mărfuri excedentare, licitații, capete de loturi, returnări ale consumatorilor etc.

O problemă foarte importantă, având un impact imens asupra vânzărilor rapide de bunuri, este modul prezentării companiei și bunurilor pe platforma Merkandi. Iată câteva sfaturi care îi vor ajuta pe vânzători să ajungă la mai mulți clienți potențiali, accelerând astfel vânzarea în sine:

  1. Un profil bine definit al companiei pe platforma Merkandi - ar trebui să se asigure că profilul depozitului, care este văzut de cumpărătorii înregistrați pe Merkandi, este completat cu toate datele posibile. În primul rând, ar trebui să conțină întotdeauna detalii de contact actuale. Este recomandabil să se furnizeze adresa completă a companiei, eventual adresa depozitului, adresa site-ului companiei, în afară de asta datele de contact - nume, numere de telefon fix, număr de fax, numere de telefon mobil, adrese de e-mail, ore de deschidere a companiei sau conturi Skype; de asemenea, limba în care o persoană poate servi un contractor. Datele privind condițiile de plată și condițiile de livrare sunt de asemenea importante - în fila Contul meu - fila Detalii depozit, trebuie să indici în afară de datele companiei și detaliile de contact metodele de plată și metoda de expediere. De asemenea, merită să menționezi în câteva sentințe informații suplimentare, care descriu profilul companiei, indică domeniul industrii, grupuri de mărfuri și alte informații valoroase care pot distinge compania de alți vânzători.
  2. Plasarea regulată a ofertelor - se recomandă să difuzezi în mod regulat oferte pe Merkandi, în conformitate cu programul stabilit de tine. Trebuie să ne amintim că clienții cu care cooperăm sau care vom coopera în viitorul apropiat, prețuiesc expozanții care își reînnoiesc periodic gama produselor oferite. Este dificil de a stabili o limită aici, dar prezența frecventă a comerciantului cu ridicata pe platformă, care se manifestă sub formă de noi oferte, are ca rezultat, un interes mai mare din partea cumpărătorilor, care prin buletinul zilnic sunt informați despre noile produse pe Merkandi. În funcție de oferta de sortimente - acestea ar trebui să fie oferte diferite pentru diverse bunuri, publicate în diverse industrii (bineînțeles, alegerea industriei trebuie să fie adecvată produselor oferite).
  3. Prezentarea corectă a mărfurilor în anunț - în conformitate cu principiul "totul poate fi vândut, are doar nevoie de un pachet frumos" ar trebui să aveți grijă de detaliile descrierii, bunurile pe care vreți să le vindeți. Este o practică bună să folosești descrieri care sunt faptice, specifice, transparente, fără erori, orientate spre țintă și cât mai obiective posibil. Dacă produsul nostru are defecte, să nu ne fie frică să le descriem - la urma urmei, mărfurile folosite, returnate sau reînnoite ajung la un grup larg de destinatari care caută adesea produse care conțin defecte mai mici sau mai mari.
  4. Cele mai importante elemente care constituie o descriere bună a ofertei sunt titlul și descrierea bunului - acestea trebuie formulate în mod faptic și precis. În titlu, nu folosi expresii generice cum ar fi Vând ieftin sau Oportunitate ! , doar descrie exact ceea ce avem de vânzare, deoarece numai atunci clienții potențiali care caută un produs identic sau similar folosind motorul de căutare de pe portalul Merkandi vor găsi imediat anunțul nostru. Titlurile includ cele mai importante ( care descriu produsele noastre ) cuvinte-cheie, inclusiv numele de marcă, originea (ofertele executorilor judecătorești, bunurile de lichidare, bunurile excedentare etc.) Descrierea produsului ar trebui să ofere cumpărătorului o imagine reală a produsului pe care îl avem de vânzare. Mai întâi, trebuie să indici avantajele produsului / stock-ului și avantajele condițiilor sale de cumpărare (de exemplu, reduceri suplimentare la colectarea unei cantități mai mare, livrarea gratuită în UE pentru comenzi mai mari de o anumită sumă, posibilitatea de a trimite eșantioane etc.). În următoarea parte a descrierii, este necesar să se menționeze posibilele defecte ale mărfurilor (fără ambalaje originale, semne minore de utilizare, defecte de fabrică etc.). O componentă foarte importantă a ofertei sunt fotografiile produsului - fotografia principală trebuie să prezinte produsul în modul cel mai atractiv, astfel încât să atragă atenția vizitatorilor platformei. Imaginea cartonului gri sau a paletei gol nu este atrăgătoare, e mai bine să fie înlocuită cu o fotografie bună a produselor selectate din conținutul ofertei. În locul fotografiilor din catalog, este recomandat să plasezi fotografii reale de articole, deoarece acest lucru crește și credibilitatea anunțului.
  5. Publicarea ofertelor în diferite versiuni lingvistice - platforma Merkandi se desfășoară în mai multe limbi. Ofertele plasate în toate versiunile lingvistice sunt poziționate în Google, Yandex, Bing și Yahoo. În cazul în care vânzătorul dorește să ajungă cu oferta lui la un număr cât mai mare de potențiali cumpărători, el ar trebui să posteze anunțurile după ce a introdus traducerea corespunzătoare, de exemplu cu ajutorul serviciului Google Translate, în toate versiunile lingvistice disponibile pe Merkandi.

Ai nevoie de ajutor?

BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.