FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pentru 1 an ÎNREGISTRARE și REÎNNOIRE
promoțiile nu pot fi combinate
17 Numărul de pachete rămase

Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Cum se adaugi oferta ta?

Ca să publici oferta ta pe Merkandi, trebuie să ai un cont PREMIUM, apoi să plasezi documentele de înregistrare ale companiei în panoul de cont sau să le trimiți prin fax sau e-mail la adresa Centrului nostru de Relații cu Clienții, unde după verificarea acestora va fi activată opțiunea de vânzare și până când contul nu expiră, o să puți adăuga un număr nelimitat de oferte.

Pentru a adăuga o ofertă: ne conectăm pe site-ul Merkandi și intrăm pe contul nostru. În panoul de administrare al contului nostru, selectăm opțiunea "Ofertele mele". După selectarea acestei opțiuni, oferta adăugată anterior va apărea în panoul de administrare. Oferte noi adăugăm utilizând butonul albastru "Adăugă o ofertă" situat în partea de sus a paginii. Procesul de adăugare a ofertei constă în completarea următoarelor 5 câmpuri:

  1. Informații despre produs;
  2. Valabilitatea ofertei;
  3. Ordin;
  4. Descrierea ofertei;
  5. Metode de plată și expediere
  6. Fotografii.
  7. Mass-media și atașamentele

 

Nota 1. Completând formularul, furnizăm cât mai multe informații despre produs, de exemplu, selectăm categoria, subcategoria și grupul de produse la care se adaugă produsul (nou, folosit, deteriorat, Mix / retourware, recondiționat, outlet) și țara de origine a produsului (țara în care produsul este în prezent localizat).

În această categorie există și domenii precum ID-ul mărfurilor (identificarea internă a mărfurilor), codurile EAN și TARIC sau măcar nume de marcă.

Pentru a facilita căutarea de oferte de către potențiali clienți, vânzătorii ar trebui să furnizeze cât mai multe informații detaliate despre produs. Prin urmare, toate câmpurile sunt marcate *, ceea ce înseamnă că acestea sunt câmpuri obligatorii.

 

Nota 2. Determinăm valabilitatea aproximativă a ofertei, de exemplu, o ofertă valabilă timp de 30 de zile sau o ofertă valabilă până la ... După această perioadă, oferta își schimbă starea în arhivă - este afișată cu informație că a fost adăugată acum X zile. Pentru a o restabili, pur și simplu ajunge să utilizezi opțiunea "activează" pe lista de oferte.

 

Nota 3. Completăm alte date despre produse, cum ar fi: cantitatea disponibilă, comanda minimă, unitatea de măsură în care produsul este vândut sau prețul lui. În funcție de valorile selectate, prezentarea câmpurilor se va schimba (de exemplu, atunci când alegi "Prețul negociabil" câmpurile pentru introducerea monedei sau a unității vor dispărea).

 

Nota 4. Completăm titlul, conținutul și cuvintele cheie ale ofertei. În filele individuale, putem completa aceste câmpuri pentru limbile individuale. Ține minte că alegând, de exemplu, versiunea poloneză, germană și engleză, să introduci numele / titlul ofertei și o descriere în limbile corespunzătoare versiunilor lingvistice selectate, adică poloneză, germană și engleză. Sistemul va recunoaște în mod automat versiuni lingvistice pe care dorim să le publicăm ofertele verificând completarea câmpurilor din filele individuale.

Este important ca în descriere să nu apară datele de contact (cum ar fi numerele telefonului, adresele de e-mail, pagina www, logo-ul firmei). În descrierea produsului introducem cuvinte cheie care îl descriu.

 

Nota 5. În cadrul etapelor de adăugare a ofertelor includem informații despre metode de plată recunoscute de noi (transfer, bani gheață, plata online), oferite de noi metode de livrare ( colectare personală, expediere internă, expediere internațională ) . Aceste câmpuri nu sunt obligatorii, totuși, ține minte că cu cât mai multe detalii despre produs adaugi, inclusiv informații despre livrare și plată, precum și fotografii, cu atât mai mare va fi interesul pentru ofertă.

 

Nota 6. Adăugând fotografiile produselor, ținem minte că primul fișier adăugat este imaginea principală și că adăugarea mai multor fotografii de format mare va crește atractivitatea anunțului nostru, care, la rândul său, se va traduce în mai multe răspunsuri!

 

Nota 7. Dacă produsul este cunoscut și aveți un videoclip care arată funcționarea / examinarea acestuia, puteți adăuga adresa filmului pe Youtube sau Vimeo în câmpul URL pentru videoclip. În descrierea produsului, putem adăuga suplimentar un atașament. De exemplu, poate fi un tabel cu o listă de produse, liste de prețuri etc. (PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG, dimensiune maximă de 5MB ).

După ce ai completat toate câmpurile obligatorii, poți salva oferta ca o schiță (dacă încă nu dorim să o publicăm, și vrem doar să salvăm progresul), s-o publici pe site-ul sau s-o publici și treci la opțiunile de promovare care măresc vizibilitatea ofertei.

Aici, persoane interesate pot alege din diferite forme de promovare a ofertei:

  • cea mai interesanta oferta a săptămânii,
  • oferta de top pe Merkandi, - distincție pe lista de oferte Merkandi,
  • oferta de Top în categoria selectată,
  • distincție în categoria selectată.

 

Costurile de promovare menționate se referă la o versiune lingvistică. Promovarea ofertelor nu este obligatorie, deși este recomandabilă datorită faptului că oferta se va deosebi de celelalte.

Ai nevoie de ajutor?

BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.