Care este procentul de răspuns?
Procentul de răspuns indică câte dintre primele mesaje de la cumpărători au primit un răspuns de la vânzător. Sunt luate în considerare doar primele mesaje dintr-un fir nou. Mesajele ulterioare din aceeași conversație nu afectează acest indicator.
Cum se calculează timpul de răspuns?
Timpul mediu de răspuns se calculează pe baza răspunsului vânzătorului la primul mesaj dintr-un fir. Timpul se calculează 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi. Ultimul mesaj de la un cumpărător nu se ia în considerare, cu excepția cazului în care este primul său mesaj.
Care sunt pragurile de timp pentru determinarea vitezei de răspuns?
Pragurile de timp sunt vizibile public în profilul angrosistului și sunt următoarele:
Răspunsuri prompte - până la 6 ore
Răspunsuri foarte prompte - până la 10 ore
Răspunsuri prompte - până la 24 de ore
Răspunsuri lente - până la 48 de ore
Răspunsuri foarte lente - peste 48 de ore
Din ce perioadă se calculează statisticile?
Toți coeficienții sunt calculați din ultimele 30 de zile.
Cât de des sunt actualizate statisticile?
Datele sunt reîmprospătate automat o dată la 24 de ore.
De ce este important să se mențină statisticile de răspuns la un nivel ridicat?
Menținerea unui nivel ridicat al statisticilor de răspuns este crucială pentru vânzători. Lucrul la calitatea serviciilor construiește încredere în rândul cumpărătorilor, îi încurajează să vă contacteze și crește șansele de finalizare a tranzacției. Cumpărătorii preferă să lucreze cu angrosiști care răspund rapid și regulat la mesaje - un element important în procesul decizional și într-o vânzare de succes.