Se poate întâmpla că, după ce vă conectați la site-ul, veți observa că unele sau toate ofertele au statutul: Blocat. Se pune imediat întrebarea, de ce a fost blocată oferta mea?
Lată trei motive principale:
- Oferta include detalii de contact - în conformitate cu regulile de adăugare a ofertelor, în conținutul lor, în imagini, precum și în anexe, este interzisă introducerea detaliilor de contact și a numelui companiei. De asemenea, este interzisă furnizarea de date cu caracter personal și alte date care permit utilizatorilor care nu sunt înregistrați să contacteze oferta. De asemenea, este interzisă plasarea de filigrane pe imagini care conțin informații despre companie. O astfel de acțiune este contrară principiilor noastre.
- Oferta nu a fost tradusă - este posibilă plasarea unei oferte în fiecare dintre versiunile lingvistice disponibile ale platformei noastre. Cu toate acestea, este necesar să se traducă într-o limbă compatibilă cu versiunea lingvistică aleasă pentru aceasta.
- Oferta o duplicare a unei oferte mai vechi - este interzisă plasarea a ofertelor duplicate. Fiecare ofertă trebuie să aibă un titlu unic și o descriere unică. Ca duplicat este considerată, de asemenea, luate în considerare în cazul în care există o ușoară modificare a numărului de cuvinte din conținut, de exemplu adăugarea numărului ordinal la titlu sau adăugarea câtorva cuvinte care nu se adaugă la descriere. Această acțiune este considerată nepermisă.
Rețineți că ofertele duplicate vor fi blocate imediat. Foarte des, totuși, contactăm fiecare utilizator, informându-l despre greșelile făcute la adăugarea unei oferte sugerând soluții optime. Trebuie să ne amintim că o abordare riguroasă a subiectului ofertei nu este în interesul nostru, este o necesitate care rezultă din numeroși factori interni și externi. Pentru Merkandi, comoditatea și ușurința utilizării platformei noastre este foarte importantă. Cu cât va fi mai convenabilă pentru cumpărători, cu atât mai multe bunuri vor fi vândute de ofertanți.