FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pentru 1 an ÎNREGISTRARE și REÎNNOIRE
promoțiile nu pot fi combinate
17 Numărul de pachete rămase

Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Sistem de comentarii pe Merkandi

Cumpărătorii le transmit vânzătorilor observații cu privire la platformă. În funcție de tipul și numărul lor, acestea pot genera încredere în compania dvs. și pot crește vânzările sau pot descuraja potențialii dvs. clienți. Cum funcționează sistemul de comentarii despre Merkandi? Mai jos veți găsi sfaturi practice.

Cum funcționează comentariile cu privire la Merkandi?
Fiecare cumpărător are dreptul de a face un singur comentariu pentru fiecare tranzacție, dacă nu au trecut mai mult de 2 luni de la data facturii vânzătorului. Un comentariu poate fi de unul din cele trei tipuri - pozitiv, neutru sau negativ. În cazul primelor două, publicația este imediată și angrosistul primește o notificare cu privire la un nou comentariu postat pe profilul său. În cazul unui negativ - merge la echipa noastră. Dacă este corect formulată, este mutată în coada publicațiilor în așteptare și o notificare de sistem este trimisă vânzătorului. Din acel moment, fiecare angrosist are la dispoziție 7 zile pentru a clarifica problema cu cumpărătorul sau pentru a ne raporta că tranzacția nu a avut loc. Dacă în acest timp cumpărătorul dorește să o elimine sau nu putem obține dovezi ale tranzacției după ce am raportat absența acesteia de către angrosist - o eliminăm și informăm ambele părți. În caz contrar, este publicat după 7 zile și angrosistul primește o notificare.
Al doilea element al sistemului de comentarii este evaluarea vânzătorului în 4 categorii:
- conformitatea articolului cu descrierea
- contactul cu vânzătorul
- termenul de derulare al contractului
- cost de expediere
Fiecare dintre aceste categorii poate fi evaluată de la 1 la 5 stele. Evaluarea medie a tuturor comentatorilor este apoi medie și afișată în profilul vânzătorului.

Pot elimina un comentariu negativ din profilul meu?
Orice comentariu poate fi eliminat dacă cumpărătorul ne raportează că a fost soluționată litigiul și a rezolvat o soluție cu angrosistul. În cazuri justificate, eliminăm comentariile atunci când nu a avut loc o tranzacție. În alte cazuri, nu mediem în dispute privind comentariile. Fiecare cumpărător are posibilitatea de a emite un comentariu negativ, cu ridicata, cu excepțiile indicate, nu are dreptul să solicite eliminarea acestuia.

 

Având grijă de reputație și evitarea comentariilor negative
Comentariile negative au, fără îndoială, un impact negativ asupra vânzărilor și a încrederii clienților. Prin urmare, recomandăm ca orice angrosist să primească comentarii pozitive din prima zi. Există mai multe motive pentru astfel de sfaturi:
- comentariile pozitive cresc credibilitatea vânzătorului
- dacă se primește un comentariu negativ, comentariile pozitive își reduc puterea și contribuie la menținerea reputației sale la un nivel înalt
- un număr mare de comentarii pozitive generează vânzări mai mari.

Cum să încurajezi cumpărătorii să facă comentarii?
Nimeni nu trebuie încurajat să publice comentarii negative, dar în cazul experiențelor pozitive, cumpărătorii nu sunt atât de dispuși să își împărtășească părerile. Prin urmare, vă recomandăm mai multe metode de obținere a opiniilor pozitive, care sunt cunoscute și testate de angrosiștii noștri:
- reducere la o comandă sau o altă comandă
- adăugat gratuit la contract ca parte a publicării comentariilor
- să ofere bunuri de calitate mai bună, drept compensare pentru aviz

Ce ar trebui să fac dacă un cumpărător publică un comentariu necinstit?
Dacă din anumite motive un comentariu este nedrept și neadevărat, fiecare vânzător are posibilitatea de a răspunde la el. În acest caz, comentariul va fi urmat și de un răspuns în profil, care va permite potențialilor cumpărători să cunoască părerea ambelor părți despre tranzacție și să le ofere posibilitatea de a se apăra împotriva cumpărătorilor frauduloși.

Există un lucru mai important care merită menționat. Merkandi este o platformă care operează în multe țări și limbi diferite. Dacă primiți un comentariu indiferent de limba publicării sale, specialiștii noștri îl vor traduce în toate celelalte limbi disponibile. În acest fel, obținând o opinie pozitivă într-o versiune, angrosistul primește comentarii pozitive în fiecare versiune disponibilă. Desigur, același lucru se aplică și în cazul comentariilor negative și neutre.

Recomandăm tuturor să folosească sistemul de comentarii pentru a recompensa angrosiștii pentru tranzacțiile lor profesionale și pentru a avertiza pe alții despre contractanții necinstiți. Atât comentariile, cât și evaluarea vânzărilor în cazul îngrijirii clienților aduc întotdeauna efecte pozitive pentru ambele părți la tranzacție.

Am fost inselat, pot face altceva in afara de un comentariu negativ?
Datorită faptului că ne verificăm vânzătorii, verificăm autenticitatea mărfurilor și permitem utilizatorilor să publice comentarii, sporim semnificativ securitatea tranzacțiilor pe platforma noastră. Cu toate acestea, există situații în care vânzătorii nu respectă condițiile contractului din diverse motive. În acest caz, primul pas pe care cumpărătorul ar trebui să îl facă este publicarea unui comentariu negativ în profilul angrosistului. Acest lucru este de obicei suficient pentru ca tranzacția să fie finalizată cu succes.

Dacă comentariul nu a adus rezultatul scontat, cumpărătorul ar trebui să raporteze problema la Poliția locală. Merită să aveți un set de documente care confirmă toate etapele tranzacției. Mai multe informații despre acest subiect pot fi găsite în ghidurile noastre privind bunele practici în efectuarea tranzacțiilor.

Datorită faptului că nu intermediem în tranzacțiile între utilizatori, toate acțiunile noastre din partea noastră pentru a ajuta la soluționarea litigiului pot fi întreprinse numai după primirea confirmării raportării cazului la Poliție, care ar trebui solicitat pentru a face probe.

Ai nevoie de ajutor?

BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.