FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pentru 1 an ÎNREGISTRARE și REÎNNOIRE
promoțiile nu pot fi combinate
24 Numărul de pachete rămase

Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Trebuie să răspund la mesajele de pe site?

Oferirea celui mai înalt nivel de servicii pentru clienți este o practică de afaceri foarte bună, în special pentru vânzători. Una dintre cele mai frecvente greșeli din industria angro este neglijarea răspunsului la mesajele primite de la cumpărători / vânzători.
Merkandi este o platformă internațională pe care punem un accent deosebit pe contactul corect și relațiile de afaceri dintre utilizatori. Pentru a asigura un nivel ridicat de servicii, ne pasă de indicatori și statistici de răspuns la mesaje. Prin urmare, puteți primi notificări de la noi dacă panoul dvs. conține mesaje fără răspuns.

De ce facem asta?

  • Pentru a vă anunța despre mesajele necitite - uneori se întâmplă ca mesajele să fie trimise în căsuța de e-mail spam sau acestea sunt ignorate Ne asigurăm că nu vă scapă niciun mesaj.
  • Pentru a vă educa cu privire la bunele practici de afaceri - multe persoane nu știu că nu răspund la mesaje poate avea un impact negativ asupra afacerii lor. Încercăm să explicăm de ce este foarte important să răspundeți la mesaje.
  • Pentru a vă crește vânzările - dacă nu răspundeți astăzi, este posibil ca utilizatorul să nu fie interesat de oferta dvs. într-o săptămână. Trebuie să serviți tuturor pentru a maximiza vânzările.

De ce este important acest lucru?
Imaginați-vă că alergați la un magazin. Un client intră în el și pune o întrebare. În câte cazuri ați întâlnit o situație în care vânzătorul pretinde să nu-l vadă pe client? Nu am întâlnit o astfel de situație, de ce ar trebui să fie diferit în comerțul electronic?
Așa cum am menționat anterior, dacă clientul nu primește răspuns astăzi, atunci data viitoare poate să nu vă contacteze deloc. Prin urmare, este mai bine să scrii „Nu mă interesează”, „Nu, mulțumesc” etc., decât să nu scrii nimic înapoi. Astfel de informații scurte vă vor lua câteva secunde, dar nu va descuraja clientul atât de mult, fără niciun răspuns.
 

Putem solicita un răspuns?
Nu putem, deoarece obiectivul nostru este de a sensibiliza utilizatorii și de a crește rata de răspuns. Nu vă putem obliga să răspundeți, dar vă vom contacta întotdeauna pentru mesajele fără răspuns. Dacă nu primim răspuns de la dvs., vă rugăm să ne contactați. Dacă nu primim niciun răspuns de la dvs. în termen de două săptămâni, ne rezervăm dreptul de a dezactiva opțiunea vânzătorului în contul dvs.

Ai nevoie de ajutor?

BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.