FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pentru 1 an ÎNREGISTRARE și REÎNNOIRE
promoțiile nu pot fi combinate
21 Numărul de pachete rămase

Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Regulamentele Pachetelor pentru servicii de afaceri

§ 1 General

  1. Contractant - Merkandi LTD, denumită în continuare Merkandi, cu sediul în Anglia, Unitatea 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Principal - un antreprenor sau o persoană fizică, care achiziționează un pachet de afaceri.
  3. Pachete pentru afaceri - un set de servicii și beneficii sub formă de pachete, furnizate de Antreprenor.
  4. Costul serviciului - suma pe care Clientul trebuie să o plătească pentru a cumpăra un pachet de afaceri.
  5. Servicii comandate - servicii care, după cumpărare, rămân în orice moment la dispoziția acestuia în contul de utilizator al Principalului.
  6. Servicii automate - servicii care se activează automat și funcționează fără implicarea Principalului.

 

§ 2 Domeniul de aplicare al serviciului furnizat

  1. Clientul plasează o comandă pentru un pachet de afaceri prin intermediul site-ului web Merkandi. Costul pachetului și serviciile incluse în acesta sunt indicate direct pe site-ul https://merkandi.ro/packages.
  2. După achitarea pachetului comandat de către Principal, Antreprenorul primește un mesaj de confirmare. De atunci, în funcție de tipul de serviciu:  
    1. Pentru serviciile comandate - clientul are o perioadă nelimitată de timp pentru a completa formularul de servicii care inițiază furnizarea serviciului
    2. Pentru servicii automate - serviciile sunt activate automat în contul Principalului.
  3. Partea care face comandă, prin achiziționarea unui Pachet pentru afaceri, acceptă și termenii și condițiile serviciilor incluse în pachete. Disponibilitatea termenilor și condițiilor individuale:  
  4. Serviciul este considerat a fi finalizat atunci când Clientul primește o confirmare prin e-mail că pachetul a fost activat.  
  5. În cazul în care Antreprenorul nu poate lansa pachetul de servicii, suma plătită pentru serviciu este returnată în contul Clientului în termen de 3 zile lucrătoare. Rambursarea se face în aceeași formă ca și plata efectuată de Client pentru serviciu. Dacă o astfel de returnare nu poate fi efectuată, Antreprenorul va contacta Principalul pentru a aranja o altă formă de returnare. &Nbsp;
  6. Pachetul de servicii este disponibil pentru utilizare pentru o perioadă nelimitată de timp, cu condiția ca utilizarea acestuia să fie posibilă numai atunci când Principalul are un cont activ pe platforma Merkandi.
  7. Antreprenorul informează că unele dintre serviciile incluse în Pachetele pentru afaceri sunt destinate utilizatorilor cu opțiune activă de vânzare. Principalul, care nu are o opțiune de vânzare activă, nu le poate folosi până când compania este verificată și opțiunea menționată este activată. Refuzul de a activa sau dezactiva opțiunea de vânzare, indiferent de motiv, nu dă dreptul Principalului să pretindă o rambursare pentru achiziția pachetului. &Nbsp;

 

§ 3 Retur

  1. Clientul are opțiunea de a rambursa taxa pentru serviciul prestat în termen de 100 de zile calendaristice de la data comenzii serviciului. După 100 de zile calendaristice de la data comandării serviciului, Clientul nu are dreptul la o rambursare.
  2. Condiția pentru returnare este lipsa începerii prestării serviciilor solicitate. În momentul completării formularului de serviciu, dreptul de retur își încetează aplicarea, cu excepția situației specificate la pct. 6 § 2 și pct. 1, 2 și 3 § 4.
  3. Pentru a primi o rambursare, partea care face comandă trebuie să contacteze Biroul de servicii pentru clienți Merkandi, ale cărui detalii de contact sunt disponibile în fila de contact de pe site-ul web: https://merkandi.pl/contact. 
  4. Antreprenorul își rezervă faptul că, în cazul unei modificări a conținutului pachetului, Partea care face comandă poate solicita rambursarea unei părți din costul serviciului în raport cu costul de achiziție al întregului pachet.
  5. li>

 

§ 4 Reclamații

Antreprenorul permite inițierea procedurii de reclamație în următoarele cazuri:

  1. Pachetul de servicii nu a fost activat în contul Principalului.
  2. Serviciile sunt defecte sau nu mai sunt disponibile ca parte a pachetului din cauza modificărilor aduse de Antreprenor.  
  3. Clientul a primit oferte pentru alte bunuri decât cele specificate în comandă.

Pentru a trimite o reclamație, vă rugăm să contactați Biroul de asistență pentru clienți Merkandi. Detaliile de contact sunt disponibile în fila de contact de pe site-ul web: https://merkandi.pl/contact. În conținutul plângerii, Principalul este obligat să furnizeze detaliile sale complete, datele de contact, numărul facturii plătite și să indice cel puțin unul dintre cazurile menționate mai sus care justifică inițierea procedurii de reclamație de către Merkandi.
Antreprenorul este obligat să examineze reclamația în termen de 30 de zile frla data confirmării primirii cererii.

 

§ 5 Dispoziții finale

În aspectele care nu sunt reglementate de prezentele reglementări, se vor aplica Termenii și condițiile comerciale generale ale Merkandi și actele juridice relevante.

BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.