FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pentru 1 an ÎNREGISTRARE și REÎNNOIRE
promoțiile nu pot fi combinate
21 Numărul de pachete rămase

Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Regulamentul de traducere garantată a ofertelor

§ 1 Dispoziții generale

  1. Contractant - Merkandi LTD, denumită în continuare Merkandi, cu sediul în Anglia, Unitatea 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Partea care face comandă - un antreprenor sau persoană privată care comandă serviciul de traducere garantată a ofertelor.
  3. Serviciul de traducere garantată a ofertelor - denumit în continuare serviciul, constă în traducerea fiecărei oferte de vânzare nou publicate pe site de către Principal. Serviciul este furnizat de Antreprenor.
  4. Costul serviciului - suma pe care Clientul trebuie să o plătească pentru a oferi traducerea garantată a ofertelor.

 

§ 2 Domeniul de aplicare al serviciului furnizat

  1. Partea care face comandă plasează o comandă pentru traducerea garantată a ofertelor prin intermediul site-ului web Merkandi. Costul serviciului este afișat pe pagina de comandă a serviciului și se aplică traducerii pe termen nedeterminat garantat a ofertelor de vânzare publicate pe platformă.
  2. După achitarea serviciului comandat de către Principal, Antreprenorul primește un mesaj de confirmare a activării serviciului. De atunci, serviciul este activ și toate ofertele de vânzare sunt traduse până la 3 ore de la publicarea lor, indiferent de limba în care au fost publicate.
  3. Contractantul, în cazuri justificate, își rezervă dreptul de a prelungi timpul de traducere a ofertelor la 72 de ore. În acest caz, Principalul nu are dreptul la o rambursare.
  4. Antreprenorul precizează că, în lipsa unei traduceri a ofertelor de vânzare, Principalul îl va informa imediat despre acest fapt. În acest caz, Antreprenorul are 72 de ore pentru a furniza traducerea și a rezolva problema. Dacă Antreprenorul nu poate rezolva problema în perioada specificată, Principalul are dreptul de a solicita rambursarea serviciului achiziționat. Rambursarea se face în aceeași formă ca și plata efectuată de Client pentru serviciu. Dacă o astfel de returnare nu poate fi efectuată, Antreprenorul va contacta Principalul pentru a aranja o altă formă de returnare.
  5. Serviciul funcționează într-un mod complet automat, fără implicarea Clientului.
  6. Clientul are dreptul de a cere ca serviciul să fie dezactivat pentru orice perioadă și reactivat în orice moment.  
  7. Serviciul de traducere a ofertei de vânzări traduce ofertele de vânzare din orice limbă în toate cele disponibile pe platforma Merkandi.
  8. Antreprenorul folosește sisteme automate de traducere pentru a oferi serviciul, traducerile nu sunt efectuate de personal specializat.
  9. În cazul ofertelor de vânzare cu foarte puțin conținut și/sau cu numeroase erori de sintaxă, ortografie, gramaticale sau stilistice, traducerea poate să nu fie posibilă. În astfel de cazuri, Clientul nu este responsabil pentru lipsa serviciului furnizat.
  10. Serviciul este operațional din momentul în care îl achiziționați. Cotațiile de vânzări publicate înainte de cumpărare nu vor fi traduse.
  11. Serviciul este disponibil pentru utilizare pentru o perioadă nelimitată de timp, cu condiția ca utilizarea sa să fie posibilă numai atunci când Principalul are un cont activ pe platforma Merkandi și are o opțiune de vânzare activă.

 

§ 3 Retur

  1. Clientul are opțiunea de a rambursa taxa pentru serviciul prestat în termen de 100 de zile calendaristice de la data comenzii serviciului. După 100 de zile calendaristice de la data comandării serviciului, Clientul nu are dreptul la o rambursare.
  2. Condiția pentru returnare este ca serviciul să nu fi fost pornit. În momentul completării formularului de serviciu, dreptul de retur își încetează aplicarea, cu excepția situației specificate la pct. 6 § 2 și pct. 1, 2 și 3 § 4.
  3. Pentru a primi o rambursare, partea care face comandă trebuie să contacteze Biroul de servicii pentru clienți Merkandi, ale cărui detalii de contact sunt disponibile în fila de contact de pe site-ul web: https://merkandi.pl/contact. 

 

§ 4 Reclamații

Antreprenorul permite inițierea procedurii de reclamație în următoarele cazuri:

  1. Serviciul nu a fost prestat în timpul declarat, Principalul a raportat o eroare Antreprenorului și aceasta nu a fost reparată în timpul declarat

Pentru a trimite o reclamație, vă rugăm să contactați Biroul de asistență pentru clienți Merkandi. Detaliile de contact sunt disponibile în fila de contact de pe site-ul web: https://merkandi.pl/contact. În conținutul plângerii, Principalul este obligat să furnizeze detaliile sale complete, datele de contact, numărul facturii plătite și să indice cel puțin unul dintre cazurile menționate mai sus care justifică inițierea procedurii de reclamație de către Merkandi.
Antreprenorul este obligat să examineze reclamația în termen de 30 de zile de la data confirmării primirii notificării.
 

§ 5 Responsabilitate

Contractantul este singurul responsabil pentru furnizarea de traduceri of ofertele de vânzare. Întrucât ofertele de vânzare sunt traduse prin sisteme automatizate, Antreprenorul nu poate fi responsabil pentru corectitudinea traducerilor și, prin urmare, pentru consecințele rezultate din deciziile luate pe baza acestora. &Nbsp;

 

§ 6 Dispoziții finale

În aspectele care nu sunt reglementate de prezentele reglementări, se vor aplica Termenii și condițiile comerciale generale ale Merkandi și actele juridice relevante.

BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.