Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Regulamentul serviciului - asistenta de catre un consultant dedicat

§ 1 Dispoziții generale

  1. Contractant - Merkandi LTD, denumită în continuare Merkandi, cu sediul în Anglia, Unitatea 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Comandant - un antreprenor sau o persoană privată care comandă serviciul de verificare a contractorului.
  3. Serviciul unui consultant dedicat - denumit în continuare serviciul, constă în acordarea de asistență utilizatorului în domeniul descris în § 2. Serviciul este furnizat de Antreprenor.
  4. Costul serviciului - suma pe care principalul trebuie să o plătească pentru a furniza serviciul unui consultant dedicat.
  5. Pachet pentru afaceri - un set de servicii suplimentare oferite de antreprenor, vândute la pachet

 

§ 2 Domeniul de aplicare al serviciului furnizat

  1. Clientul poate comanda serviciul numai în unul dintre cele două cazuri indicate:
    1. În orice pachet de afaceri (serviciul face parte din orice pachet disponibil)
    2. Ca un pachet suplimentar de 5 ore, atunci când ați achiziționat deja un pachet pentru afaceri.
  2. Clientul plasează o comandă pentru un pachet de afaceri sau un serviciu de asistență dedicat consultantului prin intermediul site-ului web Merkandi. Costul serviciului este prezentat pe pagina de comandă de service și se referă la asistența unui consultant dedicat în numărul total de ore indicat pe pagină.
  3. După achitarea serviciului comandat de către Principal, Antreprenorul primește un mesaj de confirmare. Din acel moment, Principalul are la dispoziție un timp nelimitat pentru a completa formularul de servicii, în care îi voi furniza Antreprenorului datele de contact necesare cu Principalul.
  4. După completarea formularului de servicii, partea care face comandă începe implementarea acestuia în termen de 3 zile lucrătoare de la data completării acestuia. În cazul în care termenul limită pentru prestarea serviciului nu poate fi respectat, Antreprenorul se obligă să notifice imediat Principalul despre acest fapt și, într-un astfel de caz, termenul este supus acordurilor individuale între Principal și Antreprenor.
  5. Serviciul este considerat epuizat atunci când Clientul folosește numărul total de ore disponibile în cadrul serviciului.
  6. Clientul poate trimite un număr nelimitat de solicitări de asistență de la un consultant dedicat în numărul de ore de serviciu disponibil.
  7. Ajutorul unui consultant dedicat este disponibil numai prin e-mail în orice limbă sau prin telefon în următoarele limbi: engleză, poloneză, spaniolă, germană, franceză, italiană.
  8. Antreprenorul își rezervă dreptul de a modifica disponibilitatea asistenței telefonice în oricare dintre limbi. În acest caz, dacă schimbarea este în detrimentul Principalului (limba sau limbile în care consultantul dedicat a comandat până acum ajutorul și/sau limba din profilul său de utilizator), acesta are dreptul de a solicita un rambursarea fondurilor plătite proporțional cu numărul de ore rămase pentru a fi utilizate în funcție de prețul pachetului de servicii.
  9. Dacă Antreprenorul nu poate oferi ajutorul unui consultant dedicat în termen de 3 zile lucrătoare, Comandantul are dreptul de a solicita rambursarea serviciului achiziționat. În cazul achiziționării unui Pachet Business, Utilizatorul poate solicita rambursarea unei părți proporționale din prețul serviciului care face parte din pachet. Suma plătită pentru serviciu este returnată în contul Principalului în termen de 3 zile lucrătoare. Rambursarea se face în aceeași formă ca și plata efectuată de Client pentru serviciu. Dacă o astfel de returnare nu poate fi efectuată, Antreprenorul va contacta Principalul pentru a aranja o altă formă de returnare. &Nbsp;
  10. Ca parte a serviciului, antreprenorul oferă asistență în domeniul:
    1. contact cu angrosistii straini (inclusiv mediere, negocieri, consultanta)
    2. asistență pentru platformă (inclusiv consultanță)
    3. bazele vânzărilor internaționale (consiliere în domeniul promovării, selecția produselor etc.)
  11. Antreprenorul își rezervă dreptul de a refuza asistența în alt domeniu decât cel indicat la punctul 10. &2. În cazul unui astfel de refuz, clientul nu are dreptul la o rambursare.
  12. Serviciul este disponibil pentru utilizare pentru o perioadă nelimitată de timp, cu condiția ca utilizarea acestuia să fie posibilă numai atunci când Principalul are un cont activ pe platforma Merkandi.

 

§ 3 Retur

  1. Clientul are opțiunea de a rambursa taxa pentru serviciul prestat în termen de 100 de zile calendaristice de la data comenzii serviciului. După 100 de zile calendaristice de la data comandării serviciului, Clientul nu are dreptul la o rambursare.
  2. Condiția pentru returnare este ca serviciul să nu fi fost pornit. În momentul completării formularului de serviciu, dreptul de retur își încetează aplicarea, cu excepția situației specificate la pct. 6 § 2 și pct. 1, 2 și 3 § 4.
  3. Pentru a obține o rambursare, inițiatorul trebuie să colaboreze Contactați Biroul Serviciului Clienți Merkandi, ale cărui detalii de contact sunt disponibile în fila de contact de pe site: https://merkandi.pl/contact. 

 

§ 4 Reclamații

Antreprenorul permite inițierea procedurii de reclamație în următoarele cazuri:

  1. Serviciul nu a fost furnizat de Antreprenor în perioada specificată ca dată de contact pentru asistență în domeniul specificat în termenii serviciului.
  2. Antreprenorul a modificat domeniul de aplicare a limbii oferite cu ajutorul unui consultant dedicat, în conformitate cu punctul 8 § 2

Pentru a trimite o reclamație, vă rugăm să contactați Biroul de asistență pentru clienți Merkandi. Detaliile de contact sunt disponibile în fila de contact de pe site-ul web: https://merkandi.pl/contact. În conținutul plângerii, Principalul este obligat să furnizeze detaliile sale complete, datele de contact, numărul facturii plătite și să indice cel puțin unul dintre cazurile menționate mai sus care justifică inițierea procedurii de reclamație de către Merkandi.
Antreprenorul este obligat să examineze reclamația în termen de 30 de zile de la data confirmării primirii notificării.
 

§ 5 Responsabilitate

Antreprenorul este responsabil numai pentru ajutorul Principalului în domeniul specificat .. Asistența este oferită cu cea mai mare grijă pe baza celor mai bune cunoștințe și abilități ale Antreprenorului, cu toate acestea, Antreprenorul nu este responsabil pentru efectele asistenta.  

 

§ 6 Dispoziții finale

În aspectele care nu sunt reglementate de prezentele reglementări, se vor aplica Termenii și condițiile comerciale generale ale Merkandi și actele juridice relevante.

BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.