FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pentru 1 an ÎNREGISTRARE și REÎNNOIRE
promoțiile nu pot fi combinate
23 Numărul de pachete rămase

Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Reglementări ale serviciului de căutare mărfuri

§ 1 Dispoziții generale

  1. Contractant - Merkandi LTD, denumită în continuare Merkandi, cu sediul în Anglia, Unitatea 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Comandant - un antreprenor sau persoană privată care comandă serviciul de căutare a mărfurilor.
  3. Serviciul de căutare de produse - denumit în continuare serviciul, constă în căutarea furnizorilor pentru anumite bunuri în numele Principalului, apoi furnizarea acestuia de detalii de contact și orice informații suplimentare necesare pentru a contacta vânzătorul și pentru a cumpăra bunurile. Serviciul este furnizat de Antreprenor.
  4. Costul serviciului - suma pe care Clientul trebuie să o plătească pentru a efectua serviciul de căutare de bunuri.

 

§ 2 Domeniul de aplicare al serviciului furnizat

  1. Partea care face comandă plasează o comandă pentru serviciul de căutare de bunuri prin intermediul site-ului web Merkandi. Costul serviciului este prezentat pe pagina de comandă a serviciului și se referă la căutarea unui produs conform specificațiilor Clientului.
  2. După achitarea serviciului comandat de către Principal, Antreprenorul primește un mesaj de confirmare. De atunci, Clientul are la dispoziție un timp nelimitat pentru a completa formularul de service, timp în care îi voi furniza Antreprenorului specificația bunurilor pe care dorește să le comandă.
  3. După completarea formularului de servicii, partea care face comandă începe implementarea acestuia în termen de 3 zile lucrătoare de la data completării acestuia. În cazul în care termenul limită pentru prestarea serviciului nu poate fi respectat, Antreprenorul se obligă să notifice imediat Principalul despre acest fapt și, într-un astfel de caz, termenul este supus acordurilor individuale între Principal și Antreprenor.
  4. Serviciul este considerat finalizat atunci când următoarele informații despre ofertele găsite sunt trimise Clientului:
    1. adresa de internet a vânzătorului
    2. Adresa de internet a bunului căutat
    3. detaliile de contact ale vânzătorului (inclusiv numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa depozitului, numele companiei/ vânzătorului etc.)
    4. descrierea mărfurilor căutate cu date (preț, comenzi minime, detalii oferte, garanție etc.)
  5. Contractantul va trimite toate informațiile preluate, cu rezerva că nu toată lista de mai sus poate fi disponibilă. Toate informațiile vor fi trimise de către Antreprenor la adresa de e-mail furnizată de Principal în contul utilizatorului sau indicată la comanda serviciului de căutare bunuri.
  6. În cazul în care Antreprenorul nu poate găsi oferte pentru bunurile căutate de Principal, suma plătită pentru serviciu este returnată în contul Principalului în termen de 3 zile lucrătoare. Rambursarea se face în aceeași formă ca și plata efectuată de Client pentru serviciu. Dacă o astfel de returnare nu poate fi efectuată, Antreprenorul va contacta Principalul pentru a aranja o altă formă de returnare. &Nbsp;
  7. Serviciul este disponibil pentru utilizare pentru o perioadă nelimitată de timp, cu condiția ca utilizarea acestuia să fie posibilă numai atunci când Principalul are un cont activ pe platforma Merkandi.

 

§ 3 Retur

  1. Clientul are opțiunea de a rambursa taxa pentru serviciul prestat în termen de 100 de zile calendaristice de la data comenzii serviciului. După 100 de zile calendaristice de la data comandării serviciului, Clientul nu are dreptul la o rambursare.
  2. Condiția pentru returnare este ca serviciul să nu fi fost pornit. În momentul completării formularului de serviciu, dreptul de retur își încetează aplicarea, cu excepția situației specificate la pct. 6 § 2 și pct. 1, 2 și 3 § 4.
  3. Pentru a primi o rambursare, partea care face comandă trebuie să contacteze Biroul de servicii pentru clienți Merkandi, ale cărui detalii de contact sunt disponibile în fila de contact de pe site-ul web: https://merkandi.pl/contact. 

 

§ 4 Reclamații

Antreprenorul permite inițierea procedurii de reclamație în următoarele cazuri:

  1. Serviciul nu a fost furnizat de Antreprenor în perioada specificată ca dată de livrare a ofertelor pentru bunuri.
  2. Principalul nu poate contacta niciunul dintre vânzătorii indicați de Antreprenor  
  3. Clientul a primit oferte pentru alte bunuri decât cele specificate în comandă.

Pentru a trimite o reclamație, vă rugăm să contactați Biroul de asistență pentru clienți Merkandi. Detaliile de contact sunt disponibile în fila de contact de pe site-ul web: https://merkandi.pl/contact. În conținutul plângerii, Principalul este obligat să furnizeze detaliile sale complete, datele de contact, numărul facturii plătite și să indice cel puțin unul dintre cazurile menționate mai sus care justifică inițierea procedurii de reclamație de către Merkandi.
Antreprenorul este obligat să examineze reclamația în termen de 30 de zile de la data confirmării primirii cererii.
  ;

§ 5 Responsabilitate

Contractantul este singurul responsabil pentru furnizarea principalului de date despre ofertă și detaliile de contact ale furnizorilor. Antreprenorul nu este responsabil pentru fiabilitatea furnizorilor sau corectitudinea datelor furnizate in oferte. Antreprenorul declară că furnizorii indicați nu au fost verificați de către acesta, prin urmare clientul își asumă cooperare și efectuează toate tranzacțiile pe propriul risc. &Nbsp;

 

§ 6 Dispoziții finale

În aspectele care nu sunt reglementate de prezentele reglementări, se vor aplica Termenii și condițiile comerciale generale ale Merkandi și actele juridice relevante.

BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.