FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pentru 1 an ÎNREGISTRARE și REÎNNOIRE
promoțiile nu pot fi combinate
15 Numărul de pachete rămase

Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Căutarea mărfurilor

Regulamentele serviciului de căutare de produse​

 

Dispoziții generale

  1. Contractor - Merkandi LTD, denumită în continuare Merkandi, cu sediul în Anglia, unitatea 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.

  2. Principal - un antreprenor sau o persoană privată care comandă un serviciu de căutare de produse.

  3. Serviciul de căutare a mărfurilor, denumit în continuare "serviciu", constă în căutarea ofertelor pentru un anumit produs în numele Clientului și apoi furnizarea acestora a fotografiilor, a detaliilor de contact și a oricăror informații suplimentare necesare pentru contactarea vânzătorului și achiziționarea bunurilor. Serviciul este furnizat de către Contractant.

  4. Costul serviciului - suma pe care clientul trebuie să o plătească pentru a efectua serviciul de căutare a produsului.

 

Domeniul de aplicare al serviciului furnizat

  1. Partea de comandă plasează o comandă pentru serviciul de căutare a mărfurilor prin intermediul site-ului Web Merkandi. Costul serviciului este prezentat pe pagina de comenzi de servicii și se referă la căutarea unui element în funcție de specificațiile clientului.

  2. După plata pentru serviciul comandat de către Principal, Contractantul începe implementarea în termen de 3 zile lucrătoare de la data rezervării plății. Dacă data de finalizare nu pot fi îndeplinite, Contractantul este obligat să notifice imediat principal și în acest caz, termenul este supus acordurilor individuale dintre Client si Contractor.

  3. Serviciul este considerat finalizat atunci când următoarele informații despre oferte au fost trimise părții care a comandat:

    • Adresa de internet a vânzătorului

    • Adresa de Internet a elementului căutat

    • detaliile de contact ale vânzătorului (inclusiv numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa depozitului, numele companiei / vânzătorului etc.)

    • descrierea produsului căutat împreună cu datele (preț, comandă minimă, detalii despre ofertă, garanție etc.)

    • Contractorul va trimite toate informațiile obținute cu condiția să nu fie disponibilă întreaga listă de mai sus. Toate informațiile vor fi transmise de către contractant la adresa de e-mail furnizată de către comandant în contul utilizatorului sau indicată la comanda serviciului de căutare a produsului.

    • În cazul în care Contractantul nu poate găsi oferte pentru bunurile solicitate de Client, suma plătită pentru acest serviciu este returnată în contul Angajatorului în termen de 3 zile lucrătoare. Returul are loc în aceeași formă ca și plata efectuată de către Principal pentru serviciul respectiv. Dacă este imposibil să se facă o astfel de întoarcere, Contractantul va contacta Principalul pentru a stabili o altă formă de returnare.

 

Returnează

Clientul are posibilitatea de a primi o rambursare a taxei de serviciu în termen de 7 zile calendaristice de la data primirii ofertelor pentru produsele căutate. Pentru a primi o rambursare, Clientul trebuie să contacteze Oficiul Serviciului Clienți Merkandi, ale cărui date de contact sunt disponibile în fila de contact de pe site-ul web: https://merkandi.ro/contact. După 7 zile calendaristice de la primirea ofertelor pentru produsele căutate, Clientul nu are dreptul la restituire.

 

Reclamații

Contractantul permite inițierea unei proceduri de plângere în următoarele cazuri:

  1. Serviciul nu a fost efectuat de către Contractant la data specificată ca termen limită pentru livrarea de oferte pentru bunuri.

  2. Clientul nu poate contacta niciunul dintre vânzătorii indicat de către Contractant

  3. Clientul a primit oferte pentru alte bunuri decât cele indicate în comandă.

Pentru a depune o plângere, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți Merkandi. Detaliile de contact sunt disponibile în fila de contact de pe site-ul web: https://merkandi.ro/contact. În plângere, Clientul este obligat să furnizeze detaliile sale complete, datele de contact, numărul facturii plătite și să indice cel puțin unul dintre cazurile menționate mai sus, justificând inițierea procedurii de plângere de către Merkandi.

Contractantul este obligat să examineze plângerea în termen de 30 de zile de la data confirmării acceptării cererii.

 

Dispoziții finale

În materiile care nu intră sub incidența prezentului regulament, se aplică Termenii și condițiile generale Merkandi și actele juridice relevante.

BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.