Unul dintre cele mai importante aspecte ale tranzacționării angro este ca prețurile să depindă de cantitatea comenzii. De fapt, fiecare preț este supus negocierii atâta timp cât cumpărătorul intenționează să comande o cantitate mare de produse. Desigur, destul de des discuțiile comerciale sunt axate pe opus, adică cantitatea minimă de comandă.
Situațiile prezentate mai sus, deși diferite, pot fi rezolvate în același mod foarte simplu. Cum?
Vă recomandăm să pregătiți game de prețuri pentru fiecare ofertă, care ar trebui să depindă de cantitatea comandată.
În primul rând, comanda minimă ar trebui să fie într-adevăr cantitatea minimă de produse care poate fi comandată.
Sigur, există posibilitatea ca cumpărătorul să vă contacteze pentru a vă întreba dacă puteți realiza o comandă și mai mică, dar acest lucru nu este atât de important. Problema principală aici este să vă asigurați că cantitatea dată nu împinge potențialii cumpărători. Exemplu: am stabilit o cantitate minimă de comandă de 100 de bucăți, totuși aș vinde chiar 10 bucăți dacă cineva mi-ar cere. Există o diferență uriașă între cele două, iar șansele sunt să nu fie la fel de mulți clienți interesați de cumpărare, mai ales dacă sunt niște companii mai mici. Stabilind comanda minimă la 10, îi pot atrage de fapt la oferta mea, în timp ce cei interesați de comenzi mai mari vor fi în continuare acolo.
Gama de prețuri nu trebuie să fie mare.
Mulți cumpărători vor decide să cumpere mai multe piese suplimentare doar pentru a obține un preț mai mic pe piesă. Datorită acestui fapt, produsele pot fi vândute mai repede. Exemplu: dacă prețul pentru 10 bucăți din produs este egal cu prețul pentru 1000 de bucăți, nu vă veți simți motivat să vă măriți cantitatea de comandă. Pe de altă parte, dacă vânzătorul ar scădea prețul la fiecare 100 de piese: 10-99, 100-199, 200-299 etc., atitudinea dvs. ar fi cu siguranță diferită. Modificările prețurilor pot fi mici la prima vedere. Este doar important să le faceți vizibile deloc.
Merkandi vă permite să configurați intervalele de preț în ofertele dvs. În timp ce adăugați o ofertă, trebuie doar să bifați caseta „Prețul depinde de cantitate” în câmpul „OPȚIUNI DE PREȚ”, apoi să setați intervalul (cantitatea de la ... și cantitatea la ...) și prețul, astfel încât fiecare cumpărător să poată vezi astfel de informații în oferta ta.