Este un fapt binecunoscut că oamenii tind să-și împărtășească comentariile negative mult mai des decât cele pozitive. Când totul funcționează bine, de obicei clienții păstrează tăcerea, deoarece sunt convinși că nu este nimic important despre care să îi informăm pe ceilalți. Cu toate acestea, ori de câte ori apare o problemă, aceștia par să se grăbească să-și lase feedback-ul cu privire la această problemă.
Acesta este motivul pentru care ar trebui să încurajăm clienții mulțumiți să își împărtășească opiniile despre compania noastră oriunde ar putea avea o influență decisivă asupra vânzărilor.
Cum putem face acest lucru?
Doar cere-l.
Uneori, cea mai simplă soluție este cea mai bună. Dacă nu sunteți obișnuiți să cereți partenerilor sau clienților să vă evalueze tranzacția, începeți să o faceți. Mulți oameni vor împărtăși cu nerăbdare câteva cuvinte bune despre tine, dacă vei lua inițiativa și le vei cere să facă acest lucru.
Oferiți un cadou.
Cadoul trebuie să fie un semn al recunoștinței dvs. pentru tranzacția reușită și timpul petrecut. Poate fi o reducere la o altă comandă în viitor sau câteva piese gratuite ale produsului comandate cel mai des de cumpărător. De obicei, astfel de gesturi sunt foarte bine primite, deoarece dovedesc că sunteți atenți cu partenerii dvs. comerciali și, într-adevăr, apreciați opiniile lor.
Experiența noastră despre Merkandi arată clar că opiniile au un impact mare asupra deciziilor luate de cumpărători. Astfel, nu neglijați această parte a serviciului pentru clienți și încercați să obțineți comentarii pozitive de la partenerii comerciali mulțumiți. Cu siguranță vă va aduce oferte mai fructuoase.