Înscrie-te la Newsletter-ul GRATUIT - fii la curent!
Nu ratați informațiile zilnice despre produse noi și noutăți de pe Merkandi. Pentru a începe, obțineți un cod de reducere la înregistrare.
În cazul unor oferte, în special oferte pentru stocul de lichidare, stocul falimentat sau stocul excesiv, există tendința de a arăta prețul întregului sortiment. Aceasta este o soluție mai simplă și mai confortabilă de ales, întrucât vom vinde tot lotul până la urmă. De ce ar trebui să ne deranjăm cu prețul pe bucată, nu? Ei bine, asta nu este complet corect ... :-)
Este mult mai ușor să evaluezi dacă produsele oferite sunt sau nu atractive pentru cumpărător și, în special, pentru clienții lor, deoarece produsele achiziționate cu ridicata sunt destinate să ajungă pe piața cu amănuntul în cele din urmă, iar acest lucru utilizează exclusiv formatul de preț pe bucată.
Și asta nu numai pentru că este mai mic. Un alt factor important îl constituie obiceiurile noastre zilnice și atașamentul față de ceea ce suntem expuși în fiecare zi. Nu trebuie să uităm că, cu excepția vieții noastre profesionale, suntem cu toții consumatori în primul rând.
Înainte ca cumpărătorii să aleagă să cumpere bunuri din oferta specifică, verifică alte surse pentru a compara prețurile. Nu are rost să le facă mai dificil: atât cât este important, prețul nu este singurul factor pentru a decide dacă ar trebui să cumpărăm stocul sau nu.
Doar ca ultimă soluție. :-) Dacă oferta se referă cu adevărat la produse standard, cum ar fi liniile de producție sau seturile de mașini industriale, utilizarea prețului de preluare pare justificată; în toate celelalte cazuri, este mai bine să afișați prețul pe bucată.
Nu ratați informațiile zilnice despre produse noi și noutăți de pe Merkandi. Pentru a începe, obțineți un cod de reducere la înregistrare.