FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Pentru 1 an ÎNREGISTRARE și REÎNNOIRE
promoțiile nu pot fi combinate
23 Numărul de pachete rămase

Cele mai bune oferte de stocuri din 150 de țări

Peste 100 000 utilizatori mulțumiți

Oferă mai ieftin cu până la 90% din prețul de pornire

Contact direct cu revânzătorii și cu ridicata

Ajutor și sfaturi

Subiecte populare

Angrosiștii, producătorii, distribuitorii care caută noi piețe pentru bunurile lor, înregistrează un cont PREMIUM pe platforma Merkandi și, după verificarea pozitivă a activității lor, le este oferită posibilitatea de a plasa oferte pe mărfuri excedentare, licitații, capete de loturi, returnări ale consumatorilor etc.

O problemă foarte importantă, având un impact imens asupra vânzărilor rapide de bunuri, este modul prezentării companiei și bunurilor pe platforma Merkandi. Iată câteva sfaturi care îi vor ajuta pe vânzători să ajungă la mai mulți clienți potențiali, accelerând astfel vânzarea în sine:

  1. Un profil bine definit al companiei pe platforma Merkandi - ar trebui să se asigure că profilul depozitului, care este văzut de cumpărătorii înregistrați pe Merkandi, este completat cu toate datele posibile. În primul rând, ar trebui să conțină întotdeauna detalii de contact actuale. Este recomandabil să se furnizeze adresa completă a companiei, eventual adresa depozitului, adresa site-ului companiei, în afară de asta datele de contact - nume, numere de telefon fix, număr de fax, numere de telefon mobil, adrese de e-mail, ore de deschidere a companiei sau conturi Skype; de asemenea, limba în care o persoană poate servi un contractor. Datele privind condițiile de plată și condițiile de livrare sunt de asemenea importante - în fila Contul meu - fila Detalii depozit, trebuie să indici în afară de datele companiei și detaliile de contact metodele de plată și metoda de expediere. De asemenea, merită să menționezi în câteva sentințe informații suplimentare, care descriu profilul companiei, indică domeniul industrii, grupuri de mărfuri și alte informații valoroase care pot distinge compania de alți vânzători.
  2. Plasarea regulată a ofertelor - se recomandă să difuzezi în mod regulat oferte pe Merkandi, în conformitate cu programul stabilit de tine. Trebuie să ne amintim că clienții cu care cooperăm sau care vom coopera în viitorul apropiat, prețuiesc expozanții care își reînnoiesc periodic gama produselor oferite. Este dificil de a stabili o limită aici, dar prezența frecventă a comerciantului cu ridicata pe platformă, care se manifestă sub formă de noi oferte, are ca rezultat, un interes mai mare din partea cumpărătorilor, care prin buletinul zilnic sunt informați despre noile produse pe Merkandi. În funcție de oferta de sortimente - acestea ar trebui să fie oferte diferite pentru diverse bunuri, publicate în diverse industrii (bineînțeles, alegerea industriei trebuie să fie adecvată produselor oferite).
  3. Prezentarea corectă a mărfurilor în anunț - în conformitate cu principiul "totul poate fi vândut, are doar nevoie de un pachet frumos" ar trebui să aveți grijă de detaliile descrierii, bunurile pe care vreți să le vindeți. Este o practică bună să folosești descrieri care sunt faptice, specifice, transparente, fără erori, orientate spre țintă și cât mai obiective posibil. Dacă produsul nostru are defecte, să nu ne fie frică să le descriem - la urma urmei, mărfurile folosite, returnate sau reînnoite ajung la un grup larg de destinatari care caută adesea produse care conțin defecte mai mici sau mai mari.
  4. Cele mai importante elemente care constituie o descriere bună a ofertei sunt titlul și descrierea bunului - acestea trebuie formulate în mod faptic și precis. În titlu, nu folosi expresii generice cum ar fi Vând ieftin sau Oportunitate ! , doar descrie exact ceea ce avem de vânzare, deoarece numai atunci clienții potențiali care caută un produs identic sau similar folosind motorul de căutare de pe portalul Merkandi vor găsi imediat anunțul nostru. Titlurile includ cele mai importante ( care descriu produsele noastre ) cuvinte-cheie, inclusiv numele de marcă, originea (ofertele executorilor judecătorești, bunurile de lichidare, bunurile excedentare etc.) Descrierea produsului ar trebui să ofere cumpărătorului o imagine reală a produsului pe care îl avem de vânzare. Mai întâi, trebuie să indici avantajele produsului / stock-ului și avantajele condițiilor sale de cumpărare (de exemplu, reduceri suplimentare la colectarea unei cantități mai mare, livrarea gratuită în UE pentru comenzi mai mari de o anumită sumă, posibilitatea de a trimite eșantioane etc.). În următoarea parte a descrierii, este necesar să se menționeze posibilele defecte ale mărfurilor (fără ambalaje originale, semne minore de utilizare, defecte de fabrică etc.). O componentă foarte importantă a ofertei sunt fotografiile produsului - fotografia principală trebuie să prezinte produsul în modul cel mai atractiv, astfel încât să atragă atenția vizitatorilor platformei. Imaginea cartonului gri sau a paletei gol nu este atrăgătoare, e mai bine să fie înlocuită cu o fotografie bună a produselor selectate din conținutul ofertei. În locul fotografiilor din catalog, este recomandat să plasezi fotografii reale de articole, deoarece acest lucru crește și credibilitatea anunțului.
  5. Publicarea ofertelor în diferite versiuni lingvistice - platforma Merkandi se desfășoară în mai multe limbi. Ofertele plasate în toate versiunile lingvistice sunt poziționate în Google, Yandex, Bing și Yahoo. În cazul în care vânzătorul dorește să ajungă cu oferta lui la un număr cât mai mare de potențiali cumpărători, el ar trebui să posteze anunțurile după ce a introdus traducerea corespunzătoare, de exemplu cu ajutorul serviciului Google Translate, în toate versiunile lingvistice disponibile pe Merkandi.

Ca să publici oferta ta pe Merkandi, trebuie să ai un cont PREMIUM, apoi să plasezi documentele de înregistrare ale companiei în panoul de cont sau să le trimiți prin fax sau e-mail la adresa Centrului nostru de Relații cu Clienții, unde după verificarea acestora va fi activată opțiunea de vânzare și până când contul nu expiră, o să puți adăuga un număr nelimitat de oferte.

Pentru a adăuga o ofertă: ne conectăm pe site-ul Merkandi și intrăm pe contul nostru. În panoul de administrare al contului nostru, selectăm opțiunea "Ofertele mele". După selectarea acestei opțiuni, oferta adăugată anterior va apărea în panoul de administrare. Oferte noi adăugăm utilizând butonul albastru "Adăugă o ofertă" situat în partea de sus a paginii. Procesul de adăugare a ofertei constă în completarea următoarelor 5 câmpuri:

  1. Informații despre produs;
  2. Valabilitatea ofertei;
  3. Ordin;
  4. Descrierea ofertei;
  5. Metode de plată și expediere
  6. Fotografii.
  7. Mass-media și atașamentele

 

Nota 1. Completând formularul, furnizăm cât mai multe informații despre produs, de exemplu, selectăm categoria, subcategoria și grupul de produse la care se adaugă produsul (nou, folosit, deteriorat, Mix / retourware, recondiționat, outlet) și țara de origine a produsului (țara în care produsul este în prezent localizat).

În această categorie există și domenii precum ID-ul mărfurilor (identificarea internă a mărfurilor), codurile EAN și TARIC sau măcar nume de marcă.

Pentru a facilita căutarea de oferte de către potențiali clienți, vânzătorii ar trebui să furnizeze cât mai multe informații detaliate despre produs. Prin urmare, toate câmpurile sunt marcate *, ceea ce înseamnă că acestea sunt câmpuri obligatorii.

 

Nota 2. Determinăm valabilitatea aproximativă a ofertei, de exemplu, o ofertă valabilă timp de 30 de zile sau o ofertă valabilă până la ... După această perioadă, oferta își schimbă starea în arhivă - este afișată cu informație că a fost adăugată acum X zile. Pentru a o restabili, pur și simplu ajunge să utilizezi opțiunea "activează" pe lista de oferte.

 

Nota 3. Completăm alte date despre produse, cum ar fi: cantitatea disponibilă, comanda minimă, unitatea de măsură în care produsul este vândut sau prețul lui. În funcție de valorile selectate, prezentarea câmpurilor se va schimba (de exemplu, atunci când alegi "Prețul negociabil" câmpurile pentru introducerea monedei sau a unității vor dispărea).

 

Nota 4. Completăm titlul, conținutul și cuvintele cheie ale ofertei. În filele individuale, putem completa aceste câmpuri pentru limbile individuale. Ține minte că alegând, de exemplu, versiunea poloneză, germană și engleză, să introduci numele / titlul ofertei și o descriere în limbile corespunzătoare versiunilor lingvistice selectate, adică poloneză, germană și engleză. Sistemul va recunoaște în mod automat versiuni lingvistice pe care dorim să le publicăm ofertele verificând completarea câmpurilor din filele individuale.

Este important ca în descriere să nu apară datele de contact (cum ar fi numerele telefonului, adresele de e-mail, pagina www, logo-ul firmei). În descrierea produsului introducem cuvinte cheie care îl descriu.

 

Nota 5. În cadrul etapelor de adăugare a ofertelor includem informații despre metode de plată recunoscute de noi (transfer, bani gheață, plata online), oferite de noi metode de livrare ( colectare personală, expediere internă, expediere internațională ) . Aceste câmpuri nu sunt obligatorii, totuși, ține minte că cu cât mai multe detalii despre produs adaugi, inclusiv informații despre livrare și plată, precum și fotografii, cu atât mai mare va fi interesul pentru ofertă.

 

Nota 6. Adăugând fotografiile produselor, ținem minte că primul fișier adăugat este imaginea principală și că adăugarea mai multor fotografii de format mare va crește atractivitatea anunțului nostru, care, la rândul său, se va traduce în mai multe răspunsuri!

 

Nota 7. Dacă produsul este cunoscut și aveți un videoclip care arată funcționarea / examinarea acestuia, puteți adăuga adresa filmului pe Youtube sau Vimeo în câmpul URL pentru videoclip. În descrierea produsului, putem adăuga suplimentar un atașament. De exemplu, poate fi un tabel cu o listă de produse, liste de prețuri etc. (PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG, dimensiune maximă de 5MB ).

După ce ai completat toate câmpurile obligatorii, poți salva oferta ca o schiță (dacă încă nu dorim să o publicăm, și vrem doar să salvăm progresul), s-o publici pe site-ul sau s-o publici și treci la opțiunile de promovare care măresc vizibilitatea ofertei.

Aici, persoane interesate pot alege din diferite forme de promovare a ofertei:

  • cea mai interesanta oferta a săptămânii,
  • oferta de top pe Merkandi, - distincție pe lista de oferte Merkandi,
  • oferta de Top în categoria selectată,
  • distincție în categoria selectată.

 

Costurile de promovare menționate se referă la o versiune lingvistică. Promovarea ofertelor nu este obligatorie, deși este recomandabilă datorită faptului că oferta se va deosebi de celelalte.

Platforma Merkandi vă oferă posibilitatea de a publica un număr nelimitat de oferte." Plasarea de dumneavoastră ofertelor îi oferă clienților potențiali oportunitatea de a să familiariza cu gama oferită de depozitul dumneavoastră și cu produsele și condițiile individuale de cumpărare. Într-un cuvânt, adăugarea de oferte este o formă de publicitate: o fotografie și o descriere a ofertei pot apărea pe site-urile Merkandi în toate versiunile lingvistice (va fi un lucru necesar să le traduci) și să trezească interesul nu numai al utilizatorilor noștri, ci și al persoanelor care nu utilizează încă site-ul Merkandi iar pe site-ul nostru au nimerit în căutarea unui anumit tip de produs. Pentru a crește în continuare probabilitatea ca oferta dumneavoastră să provoace un interes mai mare, după cumpărarea formularului de promovare selectat, acesta va fi evidențiat în mod corespunzător. În acest sens, puteți alege următoarele forme de promovare:

  • Hit-ul Săptămînii of the Week pe Merkandi - conform analizei noastre este cea mai eficientă publicitate pe Merkandi, afișată în format mare pe pagina de start timp de 7 zile.
  • Oferta de top pe Merkandi - aceasta este anunțul perfect pentru a distinge oferta pe Merkandi, afișată pe pagina principală prin rotație timp de 7 zile.
  • Oferta de top în industria selectată - o formă de evidențiere a ofertei (prin rotire ) pe pagina acestei industrii (oferta apare întotdeauna înaintea listei altor anunțuri).
  • Distincția în industria selectată - îți permite să evidențiezi oferta ta și să difuzezi oferta ca primă în categoria selectată pentru o perioadă de 14 zile.
  • Distincția pe Merkandi - formă de publicitate care distinge oferta în galben într-o anumită categorie. Activă timp de 30 de zile.

În plus, oferim trei pachete de promovare pe platforma Merkandi, care vă economisesc semnificativ timpul și banii:

  • Pachetul MINI - include Evidențiați pe lista de oferte pe Merkandi și Distinția din categoria selectată. Alegând această opțiune economisiți 10%.
  • Pachetul MIDI - îl include pe Evidențiați pe lista ofertelor Merkandi și Top Oferta din categoria selectată. Alegând această opțiune economisiți 20%. Este, de asemenea, pachetul cel mai des ales de clienții noștri.
  • Pachetul MAXI - include cea mai bună ofertă a Săptămânii la Merkandi, Distinction și Top Oferta din categoria selectată. Alegând această opțiune, economisiți chiar și 30%.

Pachetele propuse sunt active pentru aceeași perioadă cu promoțiile individuale achiziționate separat pentru fiecare ofertă.

Totuși, acest lucru nu este totul. Pachetele de promoție vă permit să economisiți până la 30%, iar fondurile economisite în acest mod pot fi majorate suplimentar cu încă 30%, plătind opțiunile de publicitate cu puncte. Pentru a afla mai multe despre puncte, vă rugăm să verificați: Întrebări frecvente - Pentru ce puncte Merkandi și pentru ce sunt ele?

Platforma noastră este disponibilă în multe limbi. În consecință, fiecare poate plasa oferta sa în mai multe versiuni lingvistice, însă limba de traducere trebuie să fie compatibilă cu versiunea lingvistică. Lipsa unei traduceri corecte poate duce la blocarea ofertei (mai mult despre motivele blocării ofertelor: aici).

Necesitatea de a traduce ofertele este o chestiune de utilizare a paginilor web și de îngrijire a calității fiecărei versiuni lingvistice a platformei Merkandi.

Privind din perspectiva cumpărătorului și luând în considerare multilingvismul lui Merkandi, dacă cumpărătorul dorește să vadă oferte numai în limba poloneză, va folosi această versiune lingvistică. În același mod, aceasta se transpune pe toate celelalte limbile disponibile la noi.

Grija pentru o clasificare lingvistică corespunzătoare și pentru categorizarea ofertelor este o îmbunătățire imensă pentru potențialii clienți care cu timpul apreciază din ce în ce mai mult apropierea noastră față de această problemă ".

Una dintre regulile pentru adăugarea de oferte este nevoia de a le traduce într-o limbă compatibilă cu versiunea lingvistică (citiți mai mult).

Traducerea în conformitate cu versiunea lingvistică este necesară pentru ca oferta să fie vizibilă într-o versiune dată de Merkandi. Oferta tradusă în fiecare dintre limbile accesibile va permite, cu siguranță, angrosistului să ajungă la un grup mai mare de utilizatori.

Dacă nu știi vreo limbă, poți utiliza instrumentele disponibile în rețea sau traducători.

Foarte des, descrierile făcute cu traducătorii sunt incomprehensibile și dezordonate, ceea ce poate ofensa mulți potențiali beneficiari.

Prin urmare, dacă folosim deja traducători, rețineți: să verifici dacă nu există vreo eroare în traducerea originală, de exemplu, greșeală de scriere:

  • translatorul nu poate traduce astfel de cuvinte;
  • că textul pregătit pentru o astfel de traducere ar trebui să conțină cât mai puține nume proprii;
  • trebuie să fie scris în limbaj simplu, omițând extinderea complexă a propozițiilor;
  • să verifici dacă există un spațiu în locurile potrivite, în cazul în care cuvintele sunt asociate, traducătorul nu poate, de asemenea, să le traducă;
  • să omiți abrevierile.

Translatorii cel mai bine cu traduc textele din limba engleză în orice altă versiune lingvistică, deci merită să încerci să pregătești conținutul ofertei în limba engleză.

Mulți dintre noi, dorind să traducă rapid oferta, introduc întregul text în translatorul. Totuși traducerea va fi mai bună, dacă în afară de propuneri menționate mai sus, o să traducem separat propoziție după propoziție, mai ales în cazul descrierilor mai lungi. Pentru a face acest lucru mai ușor utilizează următorii traducători:

  1. Translatorul Google: https://translate.google.pl/
  2. Translatorul Bing: http://www.bing.com/translator/
  3. Translatorul Yandex: https://translate.yandex.com/

Observațiile noastre arată că: Pentru o traducere în limba spaniolă, cel mai bun este Translator Google. Pentru limba italiană și engleza – Translator Yandex, deși în cazul scrisorilor oficiale este mai bine să alegi Translator Google, în timp ce pentru traducerile în franceză și greacă merită să utilizezi Translatorul Bing.

Se poate întâmpla că, după ce vă conectați la site-ul, veți observa că unele sau toate ofertele au statutul: Blocat. Se pune imediat întrebarea, de ce a fost blocată oferta mea?

Lată trei motive principale:

  1. Oferta include detalii de contact - în conformitate cu regulile de adăugare a ofertelor, în conținutul lor, în imagini, precum și în anexe, este interzisă introducerea detaliilor de contact și a numelui companiei. De asemenea, este interzisă furnizarea de date cu caracter personal și alte date care permit utilizatorilor care nu sunt înregistrați să contacteze oferta. De asemenea, este interzisă plasarea de filigrane pe imagini care conțin informații despre companie. O astfel de acțiune este contrară principiilor noastre.
  2. Oferta nu a fost tradusă - este posibilă plasarea unei oferte în fiecare dintre versiunile lingvistice disponibile ale platformei noastre. Cu toate acestea, este necesar să se traducă într-o limbă compatibilă cu versiunea lingvistică aleasă pentru aceasta.
  3. Oferta o duplicare a unei oferte mai vechi - este interzisă plasarea a ofertelor duplicate. Fiecare ofertă trebuie să aibă un titlu unic și o descriere unică. Ca duplicat este considerată, de asemenea, luate în considerare în cazul în care există o ușoară modificare a numărului de cuvinte din conținut, de exemplu adăugarea numărului ordinal la titlu sau adăugarea câtorva cuvinte care nu se adaugă la descriere. Această acțiune este considerată nepermisă.

Rețineți că ofertele duplicate vor fi blocate imediat. Foarte des, totuși, contactăm fiecare utilizator, informându-l despre greșelile făcute la adăugarea unei oferte sugerând soluții optime. Trebuie să ne amintim că o abordare riguroasă a subiectului ofertei nu este în interesul nostru, este o necesitate care rezultă din numeroși factori interni și externi. Pentru Merkandi, comoditatea și ușurința utilizării platformei noastre este foarte importantă. Cu cât va fi mai convenabilă pentru cumpărători, cu atât mai multe bunuri vor fi vândute de ofertanți.

FAQ - vânzător INFORMAȚII GENERALE:

  1. Opțiunea vânzării este disponibilă numai utilizatorilor PREMIUM care au o activitatea economică. Este lansată după trimiterea documentelor de înregistrare a companiei, fără costuri suplimentare (copii ale documentelor originale).
  2. Perioada în care este posibilă emiterea propriilor oferte este strâns legată de perioada de acces la contul PREMIUM.
  3. Nu este posibilă solicitarea accesului la opțiunea de publicare a ofertei, deoarece Merkandi poate exclude clientul în timpul înregistrării și în orice moment în timpul abonamentului, de exemplu din motive de securitate și fără a da un motiv. (În conformitate cu § 2 punctul 5 acceptat la înregistrarea termenilor ordinului și condițiile generale)

REGULI PENTRU ADĂUGAREA OFERTEI:

  1. În conținutul ofertelor, precum și în fotografiile și atașamentele, nu se pot prezenta nici detaliile de contact, nici numele companiei. De asemenea, este interzisă utilizarea datelor personale și a altor date pentru a găsi o companie online. De asemenea, nu acceptăm filigrane în imagini care conțin informații despre companie.
  2. Acceptam numai oferte angro. Ne rezervăm dreptul de a elimina ofertele de vânzare cu amănuntul fără notificare prealabilă.
  3. Nu acceptăm oferte de a vinde copii și replici de produse, în special cele protejate de mărci comerciale. Ne rezervăm dreptul de a elimina astfel de oferte fără notificare prealabilă. În plus, ne rezervăm dreptul de a solicita o dovadă a autenticității mărfurilor.
  4. Grupul de mărfuri (nou, folosit, deteriorat, mixat / retur, recondiționat, outlet) trebuie dat numai pe baza descrierii disponibile pe site-ul web Merkandi: https://merkandi.ro/ware
  5. Este posibilă publicarea ofertei în fiecare dintre versiunile lingvistice disponibile ale Merkandi. În acest caz, conținutul ofertei trebuie tradus în fiecare dintre limbile în care va fi prezentată oferta.
  6. Este interzisă plasarea de oferte duplicate. Prin duplicat se înțelege, de asemenea, oferta adăugată din nou cu același conținut ca și cel precedent. Astfel de oferte vor fi blocate. Modificările ofertelor trebuie făcute prin editarea acestora.
  7. Este interzisă listarea ofertelor de servicii și a cotelor de cumpărare. Ofertele de achiziție pot fi publicate numai în secțiunea dedicată acestui scop. Ofertele de acest tip vor fi șterse din secțiunea de oferte de vânzare fără notificare prealabilă.
     
  8. Este interzisă publicarea:

    -Oferte legate de țigări și țigări electronice și produse din tutun 
    -Oferte legate de produsele CBD
    -Oferte de alcool
    -Oferte de produse alimentare care sunt expirate sau improprii pentru consum.
    -Oferte de produse cosmetice expirate
    -Ofertele de arme de foc, muniție 
  9. ​Merkandi își rezervă dreptul de a exclude sau de a reduce poziția ofertelor care includ erori de limbaj greșite sau care au foarte puține informații.
  10. Se exclude o cerere de publicare a unei oferte pe platforma Merkandi.
  11. Merkandi își rezervă dreptul de a elimina ofertele utilizatorilor și de a bloca accesul la contul vânzătorului în orice moment, fără a da un motiv.

La Merkandi, în fiecare zi echipa noastră de specialiști are grijă de vânzarea și popularitatea ofertelor tale. Datorită acestui fapt, ofertele dvs. câștigă mai mulți vizitatori și au o acoperire și mai mare în rândul clienților potențiali.

Ce facem exact la editarea ofertelor dvs.?

  • Îmbunătățirea titlului și a descrierii - îmbunătățim conținutul din oferta dvs. astfel încât acesta să conțină mai multe cuvinte cheie, astfel încât cumpărătorii să poată găsi produsele pe care le vindeți. Această acțiune are ca scop și corectarea conținutului în ceea ce privește ortografia, gramatica, aranjarea textului etc.
  • Finalizarea mărcii - dacă vindeți mărfuri de marcă, câmpul Brand trebuie completat. În acest fel, oferta dvs. va apărea pe lista ofertelor care conțin produse ale unor mărci specifice, crescând astfel acoperirea dvs.
  • Finalizarea / îmbunătățirea categoriilor - o categorie selectată incorect reduce semnificativ vizibilitatea ofertei. În cazul ofertelor care conțin diverse mărfuri (așa-numitele palete mixte sau loturi de lucru), adăugarea lor în multe categorii își mărește amploarea. Puteți adăuga până la 3 categorii la fiecare ofertă!
  • Alte corecții minore - de ex. informații incomplete despre produs, detalii importante pentru cumpărători.

Modificările de mai sus vizează atingerea unui număr cât mai mare de clienți potențiali, creșterea credibilității companiei dvs. prin oferte pregătite profesional și făcând bunurile pe care le prezentați atractive în ochii vizitatorilor.


Cum puteți recunoaște ofertele moderate?

Pe lista de oferte, lângă starea ofertei (Active, Arhivă, Schiță), veți vedea o pictogramă „M” care indică faptul că oferta a fost moderată în versiunea de limbă a paginii pe care vă aflați. În plus, după introducerea ofertei și trecerea la traduceri individuale, veți vedea mesajul corespunzător în versiunea de limbă în care a fost modificată oferta.


Dacă doriți să aduceți modificări ofertei editate de Echipa noastră, vă rugăm să schimbați doar cele mai importante părți ale acesteia, nu re-publicați tot conținutul anterior. Unii utilizatori, în timp ce actualizează conținutul anunțurilor, își copiază din nou șablonul, distrugând efortul și munca editorială a echipei noastre, reducând astfel acoperirea ofertelor lor. Aveți încredere în specialiștii noștri, știm cum să creăm oferte care să genereze rapid vânzări.


Oferta mea nu a fost modificată, de ce?

Echipa noastră moderează ofertele în mod regulat, însă, datorită numărului mare, nu suntem capabili să avem grijă de toată lumea. Prin urmare, se poate întâmpla ca o ofertă să fie moderată doar în unele versiuni lingvistice și nu în altele. Cu toate acestea, încercăm să suplinim aceste deficiențe în mod regulat.


Pot trimite o solicitare pentru a modifica oferta mea?

Puteți trimite o astfel de solicitare echipei noastre, vom încerca să facem tot ce putem pentru a îmbunătăți oferta dvs. rapid. Din păcate, nu putem garanta că fiecare cerere va fi procesată. Cu toate acestea, acest lucru nu schimbă faptul că vom face tot posibilul pentru a avea grijă de ofertele dvs. într-o manieră fiabilă și profesională!

Pe platforma Merkandi, toți vânzătorii au posibilitatea de a-și face publicitatea ofertelor pentru a-i face să se distingă de ceilalți și să atragă mai mulți vizitatori. Detaliile privind tipurile de promoție, locația lor pe site, aspectul și timpul de difuzare pot fi găsite aici: Cum pot face reclama ofertelor mele pe Merkandi?
Opțiunile de publicitate și pachetele de promovare pot fi plătite online, prin transfer bancar sau prin puncte. Alegerea plății pe puncte vă oferă câteva avantaje foarte importante:

  • Economisiți până la 30% atunci când plătiți pentru opțiuni de publicitate

  • Activarea imediată a promoției achiziționate fără a fi necesar să parcurgi întregul proces de plată online

Există 4 pachete de puncte disponibile:

  • 50 de puncte, cu acest pachet economisiți 5%

  • 100 de puncte, cu acest pachet economisiți 10%

  • 200 de puncte, cu acest pachet economisiți 20%

  • 400 de puncte, cu acest pachet economisiți 30%

Costul de achiziție al punctelor este dat la fiecare promoție. În plus, merită menționate două aspecte importante legate de puncte:

  • Punctele nu au o dată de expirare. Acestea rămân disponibile în contul dvs. fără limite de timp, chiar dacă vă extindeți contul după ce expiră.

  • Punctele pot fi utilizate doar pentru promovarea ofertelor prin opțiuni individuale de publicitate și pachete de promovare, nu pot fi folosite pentru a plăti reînnoirea contului, achiziționarea de servicii suplimentare etc.

  • Nu este posibilă schimbarea punctelor în numerar.

Vă recomandăm să profitați de pachetele de puncte, deoarece acestea sunt cele mai ieftine și, de asemenea, cea mai convenabilă formă de plată pentru promovarea ofertelor pe Merkandi. Alegeți cu înțelepciune - alegeți un pachet de puncte adaptat nevoilor dvs. la Merkandi!

Ai nevoie de ajutor?

BULETIN INFORMATIV gratuit

Notificări zilnice despre produse noi și știri de pe site-ul Merkandi.